کد خبر : 1622330 | 16 تیر 1398 ساعت 23:55 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک برد در اولین نمایش نساجی مدل مهاجری(عکس)

نساجی برای فصل جدید رقابت های فوتبال آماده می شود و امروز اولین بازی دوستانه اش را در مسیر آماده سازی برابر داماش تهران انجام داد.

یک برد در اولین نمایش نساجی مدل مهاجری(عکس)

به گزارش" ورزش سه" رضا مهاجری روز یکشنبه شاگردانش را در یک بازی تدارکاتی برابر تیم دسته سومی داماش گیلان محک زد. این اولین نمایش نساجی با مربی است که در این فصل هدایت این تیم را به عهده گرفته است. بازی البته که تعداد کمی بیننده اهل مازندران هم داشت و در نهایت با برد نساجی به پایان رسید.


نساجی به سبک پدیده


مهاجری ابتدای فصل گذشته را مشغول تراکتور بود و از هفته هفتم توانست روی نیمکت ماشین سازی به لیگ برتر برگردد و در نهایت هم این تیم را با فاصله امتیازی مطمئن در لیگ برتر حفظ کرد با این وجود آنچه از او به عنوان مربی با سبک و سیاق کاری و فوتبالی خودش معرفی کرد بازی هایی بود که پدیده تحت  هدایتش در سه فصل حضورش نشان می داد. امروز با وجود آنکه می شد خستگی حاصل از بدنسازی پیش فصل و همچنین عدم هماهنگی را در بازی بازیکنان این تیم دید اما در لحظات و دقایقی نشان از همان تفکر بازی داشت. بازی از میانه زمین با پاس های تک ضرب، با حوصله و بدون عجله. با این حال آنطور که خودش در پایان بازی می گفت تیمش هنوز برای رسیدن به آنچه در نظر او است کار دارد.


نساجی  با بازیکنان جدیدش در ورزشگاه کارگران به مصاف تیم دسته سومی و پرتلاش داماش تهران رفت و در نهایت این بازی درگیرانه سخت در روزهای بدنسازی را برد. بازیکنان جدیدی که در این فصل به نساجی پیوسته اند به اضافه محمدعباس زاده که بعد از یک دوره مصدومیت طولانی آماده حضور در ترکیب می شود ، در این بازی حضور داشتند.


در این دیدار نساجی با گل‌های رحمان جعفری و علی شجاعی برابر داماش با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

 

1417819

 

1417820

 

1417817

دیدگاه‌ها