کد خبر : 1465020 | 11 مهر 1396 ساعت 15:30 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند ستاره سابق بارسا به دولت اسپانیا

هریستو استویچکوف، ستاره بلغاری سابق بارسلونا که به اظهارنظرهای جنجالی علیه رئال شهرت دارد، در پی اتفاقات دو روز پیش کاتالونیا به دولت اسپانیا انتقادات تندی را وارد کرد.

حمله تند ستاره سابق بارسا به دولت اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از سرکوب همه پرسی کاتالونیا توسط پلیس اسپانیا، جو عمومی کاتالونیا هنوز به حالت عادی بازنگشته و امروز شاهد اعتصاب عمومی در این ایالت جدایی طلب هستیم.

 

 

1244761

 

 

استویچکوف در واکنش به رفتارهای خشونت بار پلیس علیه مردم کاتالونیا که 800 مجروح در پی داشت، گفت:« تصاویر اسفناک بودند. من همیشه گفته ام که با زور و توسل به خشونت نمی توان هیچ مشکلی را حل کرد. اگر مردم کاتالونیا قصد رای دادن دارند، باید این کار را انجام بدهند و در نهایت اسپانیا می تواند رای گیری را قبول کند یا نکند. اما خشونت و سرکوب مردم، راه درستی نبود که دولت اسپانیا انتخاب کرد.

ثریا سانتاماریا(معاون نخست وزیر) خودش فاشیست هوادار ژنرال فرانکو است و پدر و پدربزرگش هم چنین بودند. از اتحادیه اروپا می خواهم که به این جریان ورود کند و امیدوارم سانتاماریا استعفا کند. 

پس از قهرمانی اروپا در سال 1992 همراه بارسا در ومبلی، با پرچم استقلال طلبی کاتالونیا در جشن قهرمانی حاضر شدم و این مساله مربوط به فقط چند سال اخیر نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها