کد خبر : 1000154 | 12 بهمن 1391 ساعت 11:37 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌منش:

برای رسیدن به لیگ کاردشواری راپیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: هدف ما صعود الوند به لیگ برتر است و برای رسیدن به این امر مهم کار دشواری را پیش رو داریم.

برای رسیدن به لیگ کاردشواری راپیش رو داریم
رضا طلایی‌منش در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در فوتبال محرومیت و مصدومیت اجتناب‌ناپذیر است، اظهار داشت: متاسفانه ما کمی بدشانس هستیم چون در حال حاضر علی‌اصغر عاشوری و مسعود ابطحی هر دو پای خود را گچ گرفته‌اند و تا یک ماه آینده این بازیکنان را در اختیار نداریم، مهدی رفیعی هم از زانوی چپ دچار مصدومیت است.
وی درباره شرایط بازیکنان تیم گفت: باخت برابر نفت مسجد سلیمان برای ما بسیار سنگین بود ولی بعد از این شکست به صورت منطقی روی نقاط ضعف و قوت تیم خود کار کردیم، همچنین برای تقویت وضعیت روحی و روانی با بازیکنان تیم صحبت کردیم که این شکست را به فراموشی بسپارند و این موضوع باعث شده در کل بازیکنان در شرایط جسمانی و روحی خوبی قرار گیرند.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه روزی سه جلسه در هر شرایطی به تمرینات خود ادامه دادیم، تأکید کرد: حتی در روزی که هوای همدان مساعد نبود یک ساعت و نیم تمرین کردیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط تمرینی بازیکنان در طول هفته بسیار خوب بوده و همه بازیکنان تیم در آمادگی صد در صد قرار دارند.
طلایی درباره بازی این هفته با شهرداری اراک اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که تیم صدر جدول و انتهای جدول وجود ندارد و باید برابر تمام تیم‌ها با قدرت ظاهر شد از همین رو ما به جایگاه این تیم در جدول توجه نخواهیم کرد.
وی ابراز داشت: شهرداری یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که در تعطیلات نیم‌فصل دوم یارگیری خوبی انجام داده و کادر فنی این تیم دچار تغییر و تحولاتی نیز شده است.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به اینکه در این بازی محکوم به برد هستیم ادامه داد: ما بازی‌های درون و بیرون خانه این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌‍ایم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری اراک داریم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا تیم دوم لیگ دسته اول شانسی برای لیگ برتری شدن دارد یا خیر؟ گفت: لیگ برتری شدن سخت است ولی غیر ممکن نیست، مسائل بسیار زیادی در این امر تأثیرگذار است ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به عنوان تیم اول لیگ دسته اول مستقیم به لیگ برتر برویم.
طلایی‌منش درباره بازی‌های خانگی تیم الوند بیان داشت: ما پنج بازی درون خانه را داریم که در تمام این بازی‌های خانگی محکوم به برد هستیم ولی هرچه به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می‌شویم تیم‌ها خطرناک‌تر می‌شوند.
به گفته وی بعضی از تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند و با توجه به اینکه در این فصل چهار تیم از لیگ دسته اول سقوط می‌کنند تیم‌های زیادی این خطر را حس می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با درخواست از هواداران گفت: حتی یک نفر هم برای بازی تیم ما به ورزشگاه بیاید من کف پای او را خواهم بوسید، 10 هزار نفر هم بیایند همینطور، هواداران یار دوازدهم ما هستند امیدوارم با حضور گرم خود در ورزشگاه و تشویق ما زمینه شکست تیم شهرداری اراک را فراهم کنند.
تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته هجدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم فوتبال شهرداری اراک پذیرایی می‌کند تا به این هفته الوند با انجام 17 بازی و کسب 31 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

دیدگاه‌ها