کد خبر : 1000158 | 12 بهمن 1391 ساعت 12:53 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

طیری:هربازی برابرهر تیم حکم یک فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با شرایط موجود تیم پاس همدان در جدول و نزدیکی آن به تیم‌های بالای جدول، با دو برد متوالی می‌توانیم به صدر برسیم و مردم همدان را با تیم آشتی بدهیم.

طیری:هربازی برابرهر تیم حکم یک فینال را دارد
امید طیری در گفت‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دور برگشت و حساسیت‌هایی که امسال در لیگ برتر و لیک دسته یک به دلیل سقوط تیم‌ها وجود دارد هر بازی برابر هر تیم حکم یک فینال را دارد و هر تیمی بهتر بتواند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کند برنده این فینال‌ها خواهد بود.
وی افزود: به دلیل همین حساسیت‌ها و دور شدن بازیکنان از حواشی و همچنین با توجه به اینکه در این هفته باید به یزد می‌رفتیم تصمیم گرفتیم در تهران چهار جلسه تمرینی خوب با تمام نفرات داشته باشیم و خدا را شکر که با ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه بازیکنان راهی یزد خواهیم شد.
سرمربی جوان تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: در این هفته وحید علی‌آبادی و مصطفی یوسف علیزاده را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در تمام پست‌ها آماده و بدون مشکل هستند که امیدواریم با سه امتیاز که برای ما ارزش شش امتیازی دارد و برای ماندن در کورس نیاز مبرم داریم از یزد به همدان برگردیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه مشکلات مالی تأثیری در روند رو به رشد تیمش داشته و دارد یا خیر؟ یادآور شد: هر باشگاه حرفه‌ای برای پرداخت مطالبات خود زمان‌بندی‌های مشخصی دارد اما متاسفانه به دلایل مختلف باشگاه نتوانسته آن طور که باید و شاید نسبت به پرداخت‌های خود به بازیکنان و کادر فنی اقدام کند.
طیری ادامه داد: تا پایان هفته هفدهم که بسیار از تیم‌ها بیشتر از 50 درصد پرداخت کردند بچه‌ها بین 20 تا 25 درصد پول گرفتند اما با این وجود با غیرت و تعصب سر تمرین و روز مسابقات به میدان می‌روند.
وی اضافه کرد: مشکلات مالی به دلیل مسایل اقتصادی در لیگ امسال گریبانگیر بسیاری از تیم‌های خصوصی و یا دولتی بوده است اما این تعصب و جوانمردی بزرگتر‌های تیم است که باعث می‌شوند روحیه همدلی تیم از بین نرود و بدون فکر کردن به مسایل مالی به زمین می‌روند اما مسئولان دلسوز ورزش همدان فکری برای این تیم بکنند تا بتواند در هفته باقی مانده بدون استرس و حاشیه به لیگ برتر فکر کنیم.
سرمربی جوان تیم فوتبال پاس همدان در مورد اتفاقات بعد از بازی ایرانجوان نیز گفت: مردم حق دارند از بازیکنان تیم محبوب‌شان بازی خوب و نتیجه ایده‌آل طلب بکنند اما توهین و فحاشی بعضی از تماشاگران بعد از بازی باخت خانگی اصلاً در هیچ جای دنیا پسندیده نیست که امیدواریم با کسب دو یا سه برد متوالی مردم خونگرم و ورزش‌دوست همدانی را با تیم خودشان و ورزشگاه آشتی دهیم تا با حمایت و پشتوانه این سرمایه‌های اصلی ورزش ضمن قهرمانی به راحتی به لیگ برتر صعود کنیم.
تا پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم گروه یک این رقابت ها قرار دارد روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برابر تیم رده سیزدهمی فولاد یزد به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها