کد خبر : 1000290 | 14 بهمن 1391 ساعت 16:09 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌منش:

بازی منطقی را برابرشهرداری اراک‌ انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در دیدار با شهرداری اراک بازی بسیار زیبا و منطقی‌ انجام دادیم و همین موضوع دلیل برد ما برابر این تیم بود.

بازی منطقی را برابرشهرداری اراک‌ انجام دادیم
رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بعد از شکست سنگینی که برابر تیم نفت مسجد سلیمان متحمل شدیم، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با شهرداری اراک کردیم و در همین راستا در طول هفته تمرینات بسیار سخت و فشرده‌ای را انجام دادیم.
وی افزود: می‌دانستیم بازی برابر تیم‌های انتهای جدول به مراتب سخت‌تر از تیم‌های صدر جدول است و این نوع تیم‌ها بازی‌ بسیار بسته و دفاعی را برابر حریفان خود انجام می‌دهند به همین علت تمرینات خود را بر این اساس انجام داده بودیم.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط این بازی بیان کرد: ما با ترکیب هجومی وارد میدان شدیم اما چون سبک بازی ما تاکتیکی و روی زمین است شهرداری روی این موضوع کار کرده بود و اجازه بازی روی زمین را از ما گرفته بود و ما مجبور شدیم که بازی را به روی هوا ببریم.
وی تصریح کرد: شهرداری بازی بسیار فیزیکی را انجام داد و سعی در تخریب بازیکنان ما داشت تا نتوانند بازی زیبای خود را انجام دهند.
طلایی‌منش ادامه داد: آنها در دقایقی حتی با 10 نفر در دفاع خود تجمع می‌کردند و تنها هدف آنها کسب یک امتیاز بود البته در ضد حمله‌ها این تیم خطرناک ظاهر شد و حتی یک یا دو موقعیت بسیار خوب هم به دست آورد که با عکس‌العمل‌های خود زرین‌ساعد دفع شد.
وی با بیان اینکه فوتبال تا ثانیه‌های پایانی ادامه دارد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما دست از تلاش برنداشتیم حتی در رختکن مسابقه بین دو نیمه این مطلب را به بازیکنان تذکر دادیم که تا ثانیه‌های پایانی، فوتبال منطقی خود را انجام دهند و از بازی احساسی صرفنظر کنند چون بازی احساسی در این مواقع به نفع تیم حریف است.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: از همین رو با تعویض‌های خوبی که انجام دادیم ایمان رضایی بازیکن بلندقامت خود را به میدان فرستادیم، همچنین حضور مصطفی مهدوی‌کیا در روی ارسال از جناحین برای ما مفید بود که این بازیکن را هم به میدان مسابقه بردیم وقتی داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد آرمین طلایی‌منش را به خط حمله اضافه کردیم.
وی خاطرنشان کرد: روند همین فوتبال منطقی در ثانیه‌های پایانی باعث شد که ما روی یک کار کاملاً تیمی بتوانیم در دقیقه چهار وقت‌های تلف شده گل برتری خود را به ثمر برسانیم.
طلایی‌منش ادامه داد: باید به بازیکنان تیم خسته نباشید گفت که تا ثانیه‌های پایانی ناامید نشدند و دست از تلاش بر نداشتند البته بازی بسته و دفاعی شهرداری اراک ما را با شرایط خاصی رو به رو کرده بود.
وی در پاسخ به اینکه به چه علت مصطفی مهدوی کیا را زودتر به میدان مسابقه نفرستادید، گفت: این بازیکن دو کارته بود و در بازی با مس رفسنجان بیشتر به وی احتیاج داریم.
سرمربی تیم فوتبال الوند در ادامه ابراز داشت: ما در حال حاضر هشت بازیکن دو کارته داریم و باید با وسواس بیشتری عمل کنیم تا اتفاقی که در بازی نفت مسجد سلیمان برای ما افتاد که چندین بازیکن خود را نداشتیم دیگر برای ما به وجود نیاید.
وی درباره داوری بیان کرد: به شخصه اعتقاد دارم که درباره داور صحبت خاصی را انجام ندهم، داوری هم جزئی از فوتبال ما است که امیدواریم پیشرفت رو به جلو و خوبی داشته باشد.
طلایی‌منش درباره بازی‌های خانگی الوند ابراز داشت: ما چهار بازی خانگی دیگر داریم که در تمام آنها محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به لیگ برتر صعود کنیم.
وی درباره بازی هفته آینده این تیم برابر مس رفسنجان که حساسیت خیلی بالایی برای هر دو تیم دارد، گفت: در طول هفته با تمرینات منظم و خوبی که انجام خواهیم داد برای کسب امتیاز به رفسنجان خواهیم رفت تا بتوانیم جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کنیم.
تیم فوتبال الوند همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول (جام آزادگان) موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم شهرداری اراک گذر کند و با 34 امتیاز و دو اختلاف با صدر جدول در رده دوم جدول باقی بماند این تیم در هفته آینده پنجشنبه 19 بهمن میهمان مس رفسنجان است.

دیدگاه‌ها