کد خبر : 1000431 | 16 بهمن 1391 ساعت 12:12 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چاووشی: خطای پنالتی‌مان را نگرفتند

هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: فکر کنم کریمی به کاملی‌مفرد گفته بود من را بزند.

چاووشی: خطای پنالتی‌مان را نگرفتند
افشین چاوشی در مورد پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود ما به کسب این پیروزی احتیاج داشتیم و برایمان سه امتیاز این مسابقه بسیار حیاتی بود. از پیکان بهتر بازی کردیم اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم شاید گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف می‌کردیم. به هر حال کسب سه امتیاز این بازی به تیم کمک زیادی کرد.
وی در مورد مصدومیتی که برایش به وجود آمد،اظهار داشت: فکر می‌کنم فیروز کریمی به کاملی مفرد گفته بود من را بزند چرا که او از ابتدای مسابقه دائم در حال زدن من بود. 8-7 بار در نیمه اول این اتفاق افتاد و در نهایت به دلیل مصدوم شدن مچ پایم و ورمی که کرده بود میدان را ترک کردم. یک ماه و نیم پیش این مشکل برایم پیش آمده بود اکنون به دکتر می‌روم تا شرایطم برای دیدار بعدی مشخص شود.
چاوشی در مورد اعتراض داماشی‌ها به داوری خاطرنشان کرد: از داوری‌ها خیلی وقت‌ها متضرر شدیم. نیمه دوم را به دلیل مصدومیت نتوانستم ببینم اما در نیمه اول روی علیرضا جهانبخش یک خطا صورت گرفت که صد در صد پنالتی بود. خوشحالم که در نهایت توانستیم این بازی را ببریم تا مشکلی به وجود نیاید.
وی در مورد اینکه آیا رفتن به سمت حمید درخشان پس از زدن گل از سوی بازیکنان داماش هماهنگ شده بود عنوان کرد: درخشان سرمربی تیم است و زحمات زیادی کشیده ما در این مدت بدشانسی‌های زیادی آوردیم. به عنوان بازیکن کاری به مسائل تیم و اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد نداریم. ما باید از آبرو و شرف خودمان دفاع کنیم. در فوتبال اگر نتیجه نگیریم همه چیز را گردن مربی می‌اندازند. قول داده بودیم اگر پیروزی شدیم به سمت درخشان برویم.
چاووشی در مورد اینکه داماش می‌تواند در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد ما پتانسیل بسیار خوبی داریم و با کسب این پیروزی بار دیگر شرایط خوبی پیدا کردیم و به این موضوع امیدوار هستیم. جا دارد از هوادارانمان تشکر کنیم.10 نفر برای تشویق تیم به ورزشگاه آمده بودند که خودم انتظار این اتفاق را نداشتم. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

دیدگاه‌ها