کد خبر : 1001438 | 30 بهمن 1391 ساعت 08:23 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدول برترین گلزنان لالیگای اسپانیا

در پایان رقابت های هفته بیست و چهارم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لالیگا، مهاجم آرژانتینی بارسلونا همچنان در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار دارد.

 جدول برترین گلزنان لالیگای اسپانیا
پس از مسی که تا کنون سی و هفت گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید با بیست و چهار گل زده جایگاه دوم قرار دارد. فالکائو مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید نیز با بیست گل زده در جایگاه سوم جدول برترین گلزنان این جام است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، آریتز آداریز از اتلتیک بیلبائو ، سولدادو از ولانسیا و روبن کاسترو از بتیس با دوازده گل زده در جایگاه بعدی قرار دارند.
پیتی از رایووالکانو ، نگردو از سویا و ولا از رئال سوسیداد نیز هریک تا کنون ده گل در این رقابت ها به ثمر رسانده اند و در جایگاه بعدی قرار دارند. . اسکار از وایادولید ، پوستیگا از رئال ساراگوسا و ریکی از دپورتیوو لاکرونیا بازیکنان نه گله این مسابقات هستند.
اسپاس از سلتاویگو ، ایگواین از رئال مادرید و ایسکو از مالاگا نیز هریک تا کنون هشت گل در این رقابت ها به ثمر رسانده اند. باپتیستائو از رایووایکانو ، حمد و ویکتور از مایورکا ، مارتینز از لوانته و ‌پیزی از دپورتیوو لاکرونیا ، ساوییولا از مالاگا و وردو از اسپانیول تا کنون هفت گل در رقابت های فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده اند.

دیدگاه‌ها