کد خبر : 1001641 | 02 اسفند 1391 ساعت 12:04 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: روس‌ها برای انتقام‌گیری می‌آیند

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: روس‌ها تیم بسیار قدرتمندی دارند و قطعا در فینال برای انتقام‌‌گیری مقابل ایران حاضر می‌‌شوند.

محمدی: روس‌ها برای انتقام‌گیری می‌آیند
علی محمدی درخصوص حضور تیم ملی ایران در فینال رقابت‌های جام‌جهانی کشتی 2013 و جدال با روسیه اظهار داشت: کار بسیار سختی در پیش داریم؛ روس‌ها تیم بسیار قدرتمندی دارند، اما اجازه خودنمایی به آنها نمی‌دهیم. به پیروزی برابر روسیه امید فراوانی داریم.
وی درمورد کری‌خوانی روس‌ها مبنی بر اینکه ایران را با نتیجه 7 بر صفر شکست خواهیم داد تا انتقام رقابت‌های سال 2011 را از آنها بگیریم، تصریح کرد: بدون شک تیم روسیه برای انتقام‌گیری به مصاف ایران خواهد آمد، اما ما هم شرایط خوبی داریم و اجازه این کار را به آنها نمی‌دهیم. فکر می‌کنم در شرایط کنونی تنها تیم ایران شایسته قهرمانی است.
روز دوم رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران با دیدار تیم های ایران و مجارستان آغاز شد. نمایندگان کشورمان که در روز نخست به ترتیب مقابل ترکیه با نتیجه 4 بر 3، قزاقستان با نتیجه 6 بر یک و آذربایجان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسیده بودند برای حضور در دیدار فینال نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند و همانطور که پیش بینی می شد مقابل حریف به برتری قاطع دست یافتند.
فرنگی کاران کشورمان با پیروزی در همان 4 وزن اول در این دیدار مقابل مجارستان به برتری دست یافتند تا پیش از برگزاری رقابت های اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم پیروزی ایران مسجل شود.
با این پیروزی ایران حریف روسیه در فینال شد. روس ها شب گذشته با پیروزی در تمام مسابقاتشان جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرده بودند.

دیدگاه‌ها