کد خبر : 1002022 | 05 اسفند 1391 ساعت 09:49 | 1.3K بازدید | 1 دیدگاه

زرین‌ساعد:

بایدازکوچکترین غفلت گسترش فولاداستفاده کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان گفت: شرایط در شش بازی آینده لیگ دسته اول بسیار دشوار است، اما باید از کوچک‌ترین غفلت گسترش فولاد تبریز برای رسیدن به صدر جدول استفاده کنیم.

بایدازکوچکترین غفلت گسترش فولاداستفاده کنیم
هادی زرین‌ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درخصوص بازی با اتکا اظهار داشت: بازی با اتکا همان‌طور که فکر می‌کردیم، بسیار سخت از آب درآمد.
وی ادامه داد: با گل زود هنگامی که دریافت کردیم، شرایط برای ما کمی سخت شد، اما با تلاش بازیکنان موفق شدیم در ثانیه‌های پایانی گل برتری را به ثمر برسانیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط خود گفت: خدا را شکر مثل همیشه در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارم که امیدوارم این موضوع تا پایان فصل ادامه یابد.
وی درباره تمرینات تیم فوتبال الوند خاطرنشان کرد: طبق دستور کادرفنی از فشار تمرینات کم شده که باید ببینیم در آینده جواب می‌دهد یا خیر، البته به نظر بنده تصمیم درستی اتخاذ شده است.
زرین‌ساعد درباره بازی با شاهین بوشهر و شرایط این بازی گفت: شاهین مانند تمام تیم‌های انتهای جدولی خطر سقوط را احساس می‌کند و در شهر خود برای برد به مصاف ما خواهد آمد.
وی با بیان اینکه با چنگ و دندان از جایگاه خود دفاع می‌کنیم، اضافه کرد: برای برد به بوشهر می‌رویم و مطمئن هستم که برد بازی برابر شاهین برای ماست.
دروازه‌بان تیم الوند درباره شش بازی آینده این تیم عنوان کرد: سه بازی سخت در همدان و سه بازی سخت در خارج از همدان داریم، اما باید طوری پیش برویم که جایگاه خود را در جدول از دست ندهیم و با لغزش گسترش فولاد تبریز صدر جدول را از آن خود کنیم.
وی درباره احتمال قهرمانی و صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر گفت: واقعاً این موضوع دست خودمان نیست، چراکه باید حداقل گسترش فولاد در بازی‌های پیش‌رو یک باخت بدهد تا این فرصت برای ما ایجاد شود و در بازی آخر در همدان این تیم را شکست دهیم.
زرین‌ساعد درباره مشکلات مالی باشگاه الوند گفت: باید از مدیرعامل الوند تشکر کنم که به تعهدات مالی خود به خوبی عمل کرده و تمامی پاداش‌ها را قبل از بازی آینده به بازیکنان پرداخته است.
وی با بیان اینکه حضور هواداران در ورزشگاه می‌تواند راه صعود الوند و پاس را به لیگ برتر هموارتر کند، خاطرنشان کرد: مردم همدان اگر می‌خواهند در فصل آینده دو تیم در لیگ برتر داشته باشند باید در هفته‌های پایانی بیشتر به ورزشگاه بیایند.
تیم فوتبال الوند همدان در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.
تا این هفته، الوند با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه «الف» لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.

دیدگاه‌ها