کد خبر : 1002150 | 06 اسفند 1391 ساعت 09:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

برد برابر خوزستان سکوی پرتاب پاس است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برد برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان یکی از سکوهای پرتاب تیم فوتبال پاس به لیگ برتر است.

برد برابر خوزستان سکوی پرتاب پاس است
امید طیری اظهار داشت:پس از باخت بدی که در هفته هفدهم در خانه برابر تیم ایرانجوان بوشهر داشتیم، در سه بازی بعدی موفق شدیم، بازی‌های خوبی را ارائه داده و با کسب هفت امتیاز به جمع مدعیان اصلی برگردیم.
به گزارش فارس ، وی در مورد بازی هفته گذشته تیمش در اهواز و برد برابر تیم ملی حفاری خاطرنشان کرد: بازی خارج از خانه همیشه برای تیم میهمان سختی‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد و تیمی که موفق شود در زمین حریف پیروز شود، شیرینی این برد دوچندان خواهد بود که با لطف خدا و تلاش و غیرت تک تک بازیکنان، سه امتیاز ممکن را کسب کردیم و به همدان بازگشتیم.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: بعد از شش هفته از حضور بنده در کنار تیم، پاس حالا هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سختی‌های زیادی برای صعود و لیگ برتری شدن داریم، عنوان کرد: شش بازی تا پایان کار باقی مانده است که هریک از آنها حکم فینال و یا یک بازی پلی‌آف را دارند که باید نهایت تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیازات به کار بگیریم.
طیری با اشاره به مشکلات مالی تیمش و عدم پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان و کادرفنی یادآور شد: کادرفنی در مسایل فنی و تاکتیکی و آماده‌سازی تیم از نظر جسمی و روحی و باشگاه به لحاظ امور جانبی در حال انجام وظایف خود هستند، اما برای به ثمر رساندن زحمات، نیازمند حمایت مالی هستیم.
وی ابراز داشت: این حمایت در حد بسیار معمولی باشد، باز هم کمک بزرگی است.
وی با تأکید بر اینکه تنها رقیبی که می‌تواند امسال مانع از صعود ما به لیگ برتر شود، مشکلات مالی است، اذعان داشت: استقلال صنعتی خوزستان یکی از رقبای اصلی ما در امر صعود است و بازی با این تیم یک بازی مستقیم و شش امتیازی محسوب می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: رقیب اصلی ما نه تیم استقلال صنعتی، نه تیم شهرداری یاسوج و نه هیچ تیم دیگری نیست، بلکه مشکل اصلی ما مالی است که اگر مرتفع شود، بازیکنان با روحیه بهتری در شش هفته پایانی پیگیر مسابقات خود خواهند بود.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بازیکن مصدوم و محروم برای بازی برابر استقلال صنعتی خوزستان دارید یا خیر؟ بیان داشت: وضعیت محسن ربیع‌خواه با تلاش کادرپزشکی تیم رو به بهبودی است و تا پایان سال به تیم و تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.
طیری اذعان داشت: مصطفی یوسف‌علیزاده هم دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را می‌گذارند، اما در بقیه پست‌ها با نفرات جایگزین تمرینات خوبی را بعد از بازگشت از اهواز پشت سر گذاشتیم.
وی با دعوت از هواداران برای حمایت و حضور در ورزشگاه در بازی تیمش برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: مردم ورزش‌دوست همدان سرمایه اصلی باشگاه پاس محسوب می‌شوند و امیدواریم در هفته‌های پایانی که بازی‌های حساسی پیش‌رو داریم، بیش از پیش کنار تیم باشند و با حضور در ورزشگاه روحیه بازیکنان و کادرفنی را بالاتر ببرند.
تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و پاس همدان تا پایان هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال به ترتیب با 36 و 35 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی گروه «ب» این رقابت‌ها ایستاده‌اند.
دیدار این دو تیم روز دوشنبه (هفتم اسفندماه) ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها