کد خبر : 1002294 | 07 اسفند 1391 ساعت 10:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

جزینی: اگر شکست گردن ما بیفتد برنمی‌گردیم

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ اگر شرایط طوری باشد که دوباره شکست گردن ما بیفتد برنمی‌گردیم.

جزینی: اگر شکست گردن ما بیفتد برنمی‌گردیم
رسول جزینی درباره جلسه‌ای که شب گذشته با سرپرست فدراسیون کشتی برای ادامه همکاری داشتند گفت: ما شرایط خودمان را اعلام کردیم و حالا نوبت آنها است که قدم اول را بردارند.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: شرط اول ما پرداخت بدهی‌هایی گذشته فدراسیون به کشتی‌گیران و مربیان بود تا وارد مذاکره شویم. از 11 آبان ماه طلبکار هستیم؛ کاری هم به خودمان نداریم بلکه به دنبال حقوق مربیانی هستیم که بعد از المپیک آمده‌اند و کشتی‌گیران که حقوقی نگرفته‌اند.
سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: زمان کمی تا رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم و باید هر چه زودتر اردوها را آغاز کنیم. مدیریت ما همیشه تا لحظه آخر اینطور عمل می‌کند. اگر شرایط طوری باشد که دوباره شکست گردن ما بیفتد برنمی‌گردیم.
جزینی افزود: افراد زیادی هستند که نه تنها برای رسیدن به تیم ملی چیزی نمی‌خواهند بلکه حاضرند خیلی چیزهای دیگر را هم بدهند. فقط به خاطر اینکه می‌خواهند به هر قیمتی باشند. اگر تا حالا هم در کنار تیم بودیم به خاطر توصیه محمد بنا بود و به خاطر مردم و کشتی. خطیب زحمت زیادی می‌کشد و تلاش زیادی می‌کند، البته به نتیجه‌اش کاری ندارم، اما الان بعد از چندین سال نیاز به عمل داریم و باید شاهد حرکتی عملی باشیم.
وی درباره نایب قهرمانی در جام جهانی کشتی فرنگی تهران گفت: پیروزی مقابل ترکیه شاید از قهرمانی در جام جهانی مهم‌تر بود؛ شاید اگر ترکیه به فینال می‌رسید مقابل روسیه به پیروزی می‌رسید. قزاقستان تیمی قدرتمند داشت و آذربایجان علاوه بر اینکه تیم خوبی داشت مربیان ایرانی تیم زیر و بم کشتی‌گیران ما را می‌دانستند که مقابل این تیم‌ها به پیروزی رسیدیم.
جزینی گفت: کشتی‌گیران ما با توجه به امکاناتی که داشتند کاری بی‌نظیر و فراتر از توانشان انجام دادند. شکست مقابل روسیه ناراحت کننده نبود؛ 3 سال قهرمان شدیم اما کسی حال ما را پرسید؟ کسی به روسیه گفت که تیم بدی است؟ باید میزان سنجش مسابقات جهانی و المپیک باشد نه جام جهانی. قهرمانی در جام جهانی با قهرمانی در المپیک قابل مقایسه نیست.
وی خاطر نشان کرد: اگر امکانات، شرایط مناسب و زمان کافی داشتیم با همین تیم هم قهرمان می‌شدیم. خوشحالم آزاد با غلبه بر روسیه انتقام فرنگی را گرفت. شاید اگر ما هم با شرایط آنها تمرین می‌کردیم و زمان کافی داشتیم حتی بدون نفرات اصلی هم قهرمان می‌شدیم. زمان زیادی تا قهرمانی آسیا نداریم و شاید عملاً کمتر از یک ماه فرصت داشته باشیم که کار سختی است. نباید حتی یک ساعت را از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها