کد خبر : 1002368 | 07 اسفند 1391 ساعت 20:50 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دینورزاده: امیدوارانه به مسابقات ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: با شکست دادن تیم مس رفسنجان، امیدوارانه به مسابقات آینده خود برای بقا در لیگ آزادگان ادامه می دهیم.

دینورزاده: امیدوارانه به مسابقات ادامه می‌دهیم
 مهدی دینورزاده در گفت و گوی با ایرنا با ستایش از بازی خوب بازیکنان خود افزود: دو تیم در طول مسابقه بازی جدی و جوانمردانه ای را از خود به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: ما برای فرار از خطر سقوط در لیگ امسال به شکست تیم مس رفسنجان نیازمند بودیم و لذا از ابتدای مسابقه یک بازی هجومی را در دستور کار تیمی خود قرار دادیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد ادامه داد: هدف ما تنها شکست حریف و برد در این بازی خانگی بود که با همت، غیرت و جنگندگی بازیکنان به آن رسیدیم.
دینورزاده با اشاره به اینکه فولاد یزد هنوز به بقاء در لیگ آزادگان امیدوار است، خاطرنشان کرد: تمامی شش مسابقه آینده ما حکم فینال را دارد و قطعا با تمام قوا و توان به مصاف حریفان می رویم.
وی از حضور تماشاگران یزدی برای تشویق تیم فولاد قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا این تیم با بقا در لیگ آزادگان، جواب همراهی و حمایت های آنها را بدهد.
از هفته بیست و یکم لیگ آزادگان، روز دوشنبه تیم فوتبال فولاد یزد با نتیجه سه بر یک تیم مس رفسنجان را در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست داد.

دیدگاه‌ها