کد خبر : 1002502 | 08 اسفند 1391 ساعت 21:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از فصل ناامید کننده در شالکه؛

آفلای به بارسا باز می‌گردد

ابراهیم آفلای، مهاجم شالکه، قصد دارد در پایان فصل و با پایان قرارداد قرضی اش با این باشگاه، به بارسلونا برگردد.

آفلای به بارسا باز می‌گردد
این ملی پوش هلندی در بیشتر زمان حضورش در ولتینز آره نا به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اما در 10 دیداری که برای این تیم به میدان رفت، بازی های درخشانی ارائه داد و اکنون قصد دارد در پایان فصل به نوکمپ برگردد.
هورست هلدت، مدیر ورزشی شالکه، اعلام کرد که نمی داند آفلای در دوران پشت سر گذاشتن مصدومیتش به چه چیزهایی فکر می کرده اما تایید کرد که این بازیکن فصل آینده در گلزن کرشن نخواهد بود.او در گفتگو با اشپورت بیلد گفت:" فکر می کنم او ما را ترک خواهد کرد. ابراهیم هنوز در هلند تحت درمان است."
گفته می شود که آفلای باید کادر پزشکی باشگاه شالکه دچار مشکل شد و به همین دلیل مدتی است در تمرینات و بازی های خانگی شالکه دیده نشده است.
هلدت از اصرار آفلای برای بازگشت به کشورش اظهار تاسف کرد:" مراحل درمانی او به اطلاع ما رسیده و ما از همه چیز آگاه هستیم. البته خیلی حیف شد که او اکنون اینجا نیست.
ما به عنوان باشگاه، آفلای را برای یک فصل به خدمت گرفتیم و اینکه بازیکن در این مدت در اختیار ما باشد، اهمیت زیادی دارد. اینکه بازیکنان مصدوم در بازی های خانگی حضور داشته باشند، اجباری نیست اما آنها باید مسائل حرفه ای را در نظر بگیرند."

دیدگاه‌ها