کد خبر : 1002518 | 09 اسفند 1391 ساعت 09:05 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه‌گری:

سپاهانی‌ها فیلم اشتباهات داوری را منتشر کنند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مسئولان تیم هندبال سپاهان اگر اعتراضی دارند فیلم اشتباهات داوری را منتشر کنند.

سپاهانی‌ها فیلم اشتباهات داوری را منتشر کنند
جلال کوزه‌گری درخصوص اظهارات رحیم‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان مبنی بر اینکه داوران مغرضانه علیه سپاهان سوت زدند، اظهار داشت: برای فدراسیون فرقی نمی‌کند که چه باشگاهی قهرمان می‌شود. داوران هم همان افرادی هستند که در گذشته بودند و چند قضاوت‌ اخیر آنها را هم خود از نزدیک شاهد بودم. در قضاوت داوران مشکلی ندیدم که تاثیرگذار باشد.
به گزارش فارس ، وی با بیان اینکه اشتباهات داوری قهرمانی را از تیمی نگرفته است، ادامه داد: خوشحال می‌شوم که سپاهانی‌ها فیلم اشتباهات داوری را منتشر کنند تا فدراسیون جهانی فیلم‌ها را بررسی کند و مسئولان جهانی جواب سپاهانی‌ها را بدهند. به نظر من هیچگونه غرض‌ورزی در کار داوران نبوده، اما باید بپذیریم که ممکن است داوران اشتباه کنند.
کوزه‌گری با بیان اینکه ثامن‌الحجج حامی مالی فدراسیون نیست، خاطرنشان کرد: این موسسه حامی هندبال ایران است، چراکه دو تیم در لیگ برتر آقایان و یک تیم بانوان را وارد هندبال کرده است. این کارها هیچ تاثیری در قضاوت‌ها ندارد و ما باجی به آنها نمی‌دهیم.
رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه سپاهانی‌ها چون قهرمانی را از دست داده‌اند، دنبال بهانه‌گیری هستند، گفت: واقعا دلیلی ندارد اینگونه اعتراض کنند. رئیس کمیته داوران در اصفهان مستقر است، بروند و از آنها کمک بگیرند. حاضریم تمام فیلم‌ها را به فدراسیون جهانی ارسال کنیم تا آنها تشخیص دهند.
وی درمورد تبانی در دیدار تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد با ثامن‌الحجج سبزوار تصریح کرد: این موضوع اصلا صحت ندارد؛ تیم‌ها به مصاف هم رفتند و یکی توانست دیگری را شکست دهد. در لیگ امسال اصلا چنین موضوعاتی وجود ندارد و برخی‌ها دنبال بهانه‌گیری هستند. برخی‌ها با بی‌انصافی زحمت داوران هندبال را زیر سوال می‌برند.
کوزه‌گری در مورد تصمیم رحیمی مبنی بر کناره‌گیری تیم هندبال سپاهان از لیگ برتر که می‌تواند اعتراضی باشد به مدیریت فدراسیون، عنوان کرد: آنها نامه داده‌اند و ما در جواب آنها اعلام کرده‌ایم که این بازی باید برگزار شود تا رده‌های دوم به بعد مشخص شود. رحیمی صحبتی در مورد اعتراض به مدیریت من نکرده است. ما دوست نداریم تیمی از لیگ کناره‌گیری کند؛ امیدواریم سپاهانی‌ها تجدیدنظر کنند و حداقل برای سال آینده بازگردند.

دیدگاه‌ها