کد خبر : 1002994 | 14 اسفند 1391 ساعت 08:06 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کماندار المپیکی ایران چه کار می‌کند؟

کماندار المپیکی ایران که پس از بازی‌های لندن از تیم ملی کنار رفت، این روزها به عنوان مربی تیروکمان در یک باشگاه فعالیت می‌کند، اما معتقد است که به عنوان ورزشکار ورزش حرفه‌ای خود را ادامه خواهد داد.

کماندار المپیکی ایران چه کار می‌کند؟
میلاد وزیری درباره وضعیت تمرین خود اظهار کرد: چند وقتی است که به عنوان مربی تیروکمان در یکی از باشگاه‌ها کار می‌کنم تا بتوانم خرج زندگی‌ام را در بیاورم. البته تمریناتم را در کنار مربیگری دارم، هر چند تمریناتم مانند زمانی نیست که در تیم ملی بودم.
به گزارش ایسنا ، وی در پاسخ به این که آیا قصد دارد مربیگری را حرفه‌یی ادامه دهد یا این که به عنوان ورزشکار فعالیت خواهد کرد؟ گفت: شرایط سنی‌ام ایجاد می‌کند که ورزش قهرمانی را ادامه دهم و هنوز هم می‌توانم عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشم. سعی دارم که آمادگی‌ام را حفظ کنم تا زمانی که شرایط ورزش مهیا شد به تیم ملی برگردم.
وزیری در پاسخ به این که آیا ارتباطی برای بازگشتش به تیم ملی با فدراسیون داشته است؟ گفت: تاکنون هیچ ارتباطی با فدراسیون نداشته‌ام و تمریناتم را به تنهایی ادامه داده‌ام.
وی گفت: بحث من این نیست که حتما باید صفایی به فدراسیون باز گردد و من تاکیدی بر روی فرد خاصی ندارم. بلکه سیستم‌ باید درست حرکت کند. من قصد ندارم که تعیین و تکلیف کنم حتی وقتی که صفایی از فدراسیون رفت باز هم ماندم و تیر زدم. اما شرایط باید اصلاح شود.
کماندار المپیکی ایران خاطرنشان کرد: زمانی که یک مسئول چشم دیدن عکس ما را هم در مسابقات ندارد و عکس زهرا دهقان را از دیوار پایین می‌کشند یا این که هیات آذربایجان غربی عنوان می‌کند در مصاحبه‌ای از من تعریف کرده‌اند و از سوی مسئولان مورد انتقاد قرار گرفته‌اند در چنین شرایطی چطور می‌شود کار کرد؟!
وزیری درباره وضعیت رکوردهایش گفت: معتقدم اگر حالا هم رکورد بزنم، امتیازاتم حداقل 20 تا 30 نمره بهتر از رکوردهای تیم‌های ملی است، این در شرایطی است که حالا هم مسئولان فدراسیون عنوان می‌کنند رکوردهای تیم ملی بسیار خوب است و رکوردهای 280 – 290 را خوب می‌دانند!
وزیری در عین حال تصریح کرد: شرایط رکوردهایم نسبت به رکوردهایی که در ایران است رتبه خوبی محسوب می‌شود، اما من در سه، چهار ماه قبل از المپیک رکوردهای بهتری را می‌زدم چون در شرایط تمرینی بهتری بودم.

دیدگاه‌ها