کد خبر : 1003266 | 16 اسفند 1391 ساعت 11:16 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور جزینی در جلسه با خادم

باتوجه به عدم حضور رسول جزینی در جلسه هماهنگی با مدیر تیم های ملی، احتمال دارد وی از حضور در تیم ملی کشتی فرنگی منصرف شده باشد.

عدم حضور جزینی در جلسه با خادم
بعد از پایان جام جهانی کشتی فرنگی، رسول جزینی و همکارانش از ادامه همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی به صورت شفاهی استعفا کردند. اما پس از مدتی و با نظر رسول خادم و با اعلام آمادگی کادر قبلی برای کار کردن، حکمی به عنوان مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی برای جزینی از سوی مدیر تیم‌های ملی کشتی، صادر شد.
به گزارش فارس، جزینی که پس از این حکم از حضور در این سمت استقبال کرد، در حالی‌که قرار بود عصر روز گذشته برای هماهنگی بیشتر و ارائه برنامه‌ها در جلسه با خادم شرک کند، در این جلسه حاضر نشد که به نظر می‌رسد این عدم حضور به معنای انصراف وی از ادامه همکاری با فدراسیون کشتی است.
روز گذشته ایرج اسفندیاری‌فر نیز از ادامه حضور در این سمت کناره‌گیری کرده بود و به نظر می‌رسد این انصراف با کناره‌گیری اسفندیاری‌فر مرتبط باشد.
یک منبع آگاه با تأیید این خبر به فارس گفت: جزینی در تماسی که داشته است عنوان کرده حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون کشتی نیست.
حسام‌الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در این باره به فارس گفت: جزینی در چند روز گذشته درگیر بیماری مادرش بوده است و قرار بود روز گذشته به تهران بیاید اما نیامد و شاید امروز بیاید.

دیدگاه‌ها