کد خبر : 1003439 | 18 اسفند 1391 ساعت 12:47 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جباری‌زاده:

حرکات زائد تمارض باشد برخورد می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: اگر برای ما ثابت شود که مهاجم تیم‌مان تمارض کرده با او برخورد خواهیم کرد.

 حرکات زائد تمارض باشد برخورد می‌کنیم
حسین جباری‌زاده در مورد شرایط تیم آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: تمام مردم هرمزگان بسیج شده‌اند تا در دیدار مقابل ذوب‌آهن از تیم حمایت کنند. این بازی برای ما حکم فینال دارد و به همین دلیل پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفتیم همه بازیکنان برای این دیدار آمادگی کامل را دارند. قطعا به 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم و سعی می‌کنیم تا قبل از عید جایگاه خود را در لیگ تثبیت کنیم.
به گزارش فارس،وی در مورد شکست 6 بر صفر هفته گذشته مقابل فجر سپاسی و مسائلی که در مورد دست‌های پشت پرده مطرح کرده بود خاطر نشان کرد: این مسائل در مرحله اثبات است اجازه نمی‌دهیم تا چنین مواردی در تیم به وجود بیاید این موضوع را فراموش نکرده‌ایم و تا قبل از بازی با صبا افراد خاطی را معرفی خواهم کرد ما با کسی تعارف نداریم و شک نکنید که همه چیز را خواهیم گفت.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: شکست پلی است برای پیروزی. اتفاقا خیلی خوب شد که تیم این نتیجه را مقابل فجر سپاسی را به دست آورد این موضوع باعث شد تا به بازیکنان شوکی وارد شود و انگیزه تیم را در ادامه مسابقات بیشتر کند. تلاش می‌کنیم تا در دیدار مقابل ذوب‌آهن با جبران این شکست نتیجه را فراموش کنیم.
جباری‌زاده در مورد گلایه‌های پرویز مظلومی سرمربی این تیم از ایمون زائد تصریح کرد: اگر به این نتیجه برسیم که حرکات مهاجم‌مان تمارض است صد در صد با او برخورد خواهیم کرد. کادر پزشکی تیم هنوز تشخیص نهایی نداده است. MRI باید برسد و بتوانیم در مورد او صحبت کنیم به هر حال سرمربی تیم از بازیکنش توقعاتی دارد و زمانی که به درد او نخورد نسبت به عملکردش معترض خواهد شد امیدوارم که این مسائل برطرف شود.

دیدگاه‌ها