کد خبر : 1003831 | 21 اسفند 1391 ساعت 16:34 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

عظیمی:

اولین گل لیگ برتری‌ام را به پرسپولیس زدم

بازیکن جوان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: گلی که به پرسپولیس زدم اولین گل لیگ برتری‌ام به حساب می‌آید.

اولین گل لیگ برتری‌ام را به پرسپولیس زدم
تیم فوتبال راه‌آهن روز گذشته توانست با تک‌گل علیرضا عظیمی بازیکن 19ساله مقابل پرسپولیس به برتری برسد.
عظیمی در گفت‌وگو با فارس درباره این گل عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد آقایی دایی را بدهم، خدا به من لطف داشت و توانستم اولین گل لیگ برتری خود را مقابل پرسپولیس به ثمر برسانم.
وی درباره اینکه آیا فکر می‌کرد که در این دیدار بتواند گل بزند، تصریح کرد: من احساس می‌کردم که راه‌آهن این بازی را می‌برد. این اولین بازی بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم و برایم جالب بود گل‌زنی در این دیدار برایم قشنگ بود. باید تلاش خود را بیشتر انجام دهم تا بتوانم در بازی‌ای آینده نیز جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
بازیکن راه‌آهن یادآور شد: هر بازیکنی آرزو دارد که این اتفاق برایش بیفتد و حال برای من این کار در ابتدای راه اتفاق افتاد و این برایم جالب بود، نباید این گل مرا اشباع کند و در باد آن بخوابم اول راه هستم و باید تلاش کنم تا این گل‌ها را افزایش دهم به قول معروف با یک گل بهار نمی‌شود.
عظیمی درباره سرمربی‌گری دایی خاطرنشان کرد: دایی فوق‌العاده است، آرزوی هر بازیکنی است که با او کار کند. دایی بزرگترین چهره ورزشی است و من هم خوشحالم که به این آرزوی خود رسیده‌‌ام. این گل انگیزه من را برای ادامه راه بیشتر می‌کند و امیدوارم بتوانم بارها این موضوع را تکرار کنم.
بازیکن راه‌آهن در مورد وضعیت این تیم گفت: با توجه به کادر فنی و مدیریتی شرایط عالی‌ داریم، ما روی اتفاقات نتایج را واگذار می‌کنیم و در دیدار مقابل سپاهان و استقلال حقمان شکست نبود ما می‌توانیم حتی هم‌اکنون برای کسب سهمیه بجنگیم.

دیدگاه‌ها