کد خبر : 1003967 | 23 اسفند 1391 ساعت 09:44 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست 4 بر صفر برابر بارسا

فلامینی: با استرس بازی کردیم

مدافع فرانسوی میلان بر این باور است که تیمش برابر بارسلونا با استرس فراوانی بازی کرده است.

فلامینی: با استرس بازی کردیم
به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، میلان در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که دیدار رفت را با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسانده بود، 4 بر صفر مغلوب بارسلونا شد.
لیونل مسی 5 و 40، داوید ویا 55 و جوردی آلبا 90 برای بارسلونا گل زدند تا شکست 2 بر صفر دیدار رفت را جبران کرده و راهی مرحله بعد شوند.
در این دیدار ام‌بایه نیانگ، مهاجم میلان فرصتی تک به تک را از دست داد که بسیاری بر این باور هستند اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد، شاید میلان می‌توانست تیم صعود کننده این بازی لقب بگیرد.
متیو فلامینی در این مورد گفت: نمی‌توانیم برای این شکست فقط نیانگ را سرزنش کنیم. اگر او می‌توانست آن توپ را تبدیل به گل کند بدون شک شاهد بازی متفاوتی می‌بودیم. فوتبال همین است. ممکن است در طول یک بازی تیم شما تنها یک شانس گلزنی داشته باشد. بارسلونا تیمی قدرتمند است که کیفیت بالای خود را نیز در این دیدار به نمایش گذاشت.
وی افزود: ما تلاش کردیم فوتبال بازی کنیم ولی مقاومت برابر بارسلونا خیلی سخت بود. ابتدای دیدار را با استرس آغاز کردیم. توپ را بارها از دست دادیم و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم. بازیکنان حریف ما را تحت فشار گذاشته بودند و شایسته صعود به مرحله بعد بودند.

دیدگاه‌ها