کد خبر : 1004404 | 27 اسفند 1391 ساعت 12:26 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات راه‌آهن از 5 فروردین آغاز می‌شود

امانی: فدراسیون ورزشگاه سورینت را تایید کرد

قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: تا هفته گذشته امتیازات فصل گذشته را کسب کردیم و این نشان می‌دهد که عملکرد بهتری داشتیم.

امانی: فدراسیون ورزشگاه سورینت را تایید کرد
کاظم امانی در خصوص تساوی راه‌آهن مقابل ملوان عنوان کرد: خوشبختانه پس از دیدار مقابل پیکان و پرسپولیس نتایج خوبی گرفتیم. ما یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم و حقمان کسب 3 امتیاز بود. به غیر از چند دقیقه ابتدایی بازی سایر دقایق توپ و بازی در اختیار ما بود.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: چندین موقعیت از دست دادیم و یک پنالتی را هدر دادیم. خوب بازی کردیم اما در نتیجه‌گیری موفق نبودیم. باید بگویم که تماشاگران ملوان هم هیچ کاری انجام ندادند. اگر صحبت‌هایی در مورد آنها صورت می‌گیرد اجحاف در حق آنهاست.
قائم‌مقام باشگاه راه آهن درباره نتایج تیم در سالی که گذشت یادآور شد: تجربه بسیار خوبی در اولین سال حضور بخش خصوصی داشتیم و با توجه به اینکه تیم دیر بسته شد کارنامه قابل قبولی داشتیم. ما تا هفته قبل امتیازات سال گذشته را کسب کردیم و این نشان می‌دهد که در هر صورت در این فصل عملکرد بهتری داشتیم.
امانی افزود: کارهای بنیادی در باشگاه انجام دادیم و توانستیم مجوز حرفه‌ای گری کسب کنیم و در اولین سال حضور بخش خصوصی تلاش کنیم مشکلات ورزشگاه خصوصی خود را برطرف کنیم. همچنین برای تیم های پایه فراخوانی دادیم تا بازیکن سازی و استعدادیابی علاوه بر تهران نیز صورت بگیرد.
وی در مورد اینکه آیا امکانات ورزشگاه سورینت مورد تایید مسئولان قرار گرفته گفت: مسئولان فدراسیون دو بار از ورزشگاه بازدید داشتند و تایید کردند که امکانات ورزشگاه در حد عالی است. البته نقطه نظراتی هم برای بهبود این ورزشگاه داشتند. ما از فصل آینده تمام بازی‌های خود را در این ورزشگاه میزبان خواهیم بود.
امانی در مورد تمرینات راه‌آهن عنوان کرد: امروز و فردا را تمرین خواهیم کرد و پس از آن بازیکنان استراحت خواهند داشت. از 5 فروردین نیز بار دیگر تمرینات را از سر می گیریم تا برای بازی با ذوب‌آهن آماده شویم.

دیدگاه‌ها