کد خبر : 1004630 | 30 اسفند 1391 ساعت 10:59 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه گری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در سال 91 اکثر برنامه های فدراسیون اجرا شده و موفق عمل کردیم

کوزه گری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم
جلال کوزه گري رييس فدراسيون هندبال افزود: خوشبختانه اکثر برنامه هاي فدراسيون درتقويم ورزشي آن گنجانده شده بود انجام شده بود انجام شد و به جرات مي توان گفت که 95 درصد اين برنامه برگزار شد و از اين بابت خيلي خوشحال هستيم و تصريح کرد در سالي که گذشت فقط بازي هاي جوانان که قرار 20 اسفند انجام شود صورت نگرفت و اين تنها برنامه جامانده بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کوزه گري اشاره کرد در سال 91 کليه مسابقات داخلي، اعزام هاي برون مرزي طبق برنامه پيش رفت و در اين سال ما مسابقات آسيايي نوجوان در بحرين را داشتيم، رقابت هاي آسيا جوانان را در قطر پشت سر گذاشتيم و بزرگسالان بانوان نيز به کره جنوبي اعزام شدند هرچندهشتم شدند ولي عملکرد قابل قبولي از خود ارائه کردند اگر در گذشته زنگ تفريح تيم هاي آسيايي بوديم ولي در اين سال گل هاي زيادي به حريفان زديم ونشان داديم که ماهم مي توانيم خودي نشان دهيم. وي عنوان کرد يکي از اتفاقات مهمي که در سال 91 افتاد حضور سرمربي صربستاني براي تيم ملي هندبال بانوان بود که از زمان حضور اين مربي خارجي اين ورزش بانوان عملکرد خوبي داشته است.
کوزه گزي عنوان کرد: اسانيا پانيچ جزء مربيان خوب اروپاست که حضور وي در کشورمان بار مثبت فراواني داتشته است وي تا خرداد امسال با فدراسيون قرارداد دارد اميدئارم بتوانيم تا يکي دو سال ديگر از اين مربي با تجربه استفاده کنيم.
وي در ادامه گفت: در بخش آقايان نيز رافائل کاسترلو مربي لا تجربه سبزوار را براي تيم ملي آورديم و به خاطر شرايط اقتصادي و کمبود منابع مالي مجبور شديم از مربي مستقل استفاده کنيم.
کوزه گري عنوان کرد: تشکيل سازمان تيم هاي ملي بعد ازساليان سال از اتفاقات مهم سال 91 بود که رخ داد و ما توانستيم اين کار را انجام دهيم و براي آن رئيس و دبير آن نيز انتخاب شدند که ابولفضل مي آبادي و سعيد شاهي اين سمت ها را عهده دار هستند.
وي گفت: در گذشته نيز در مورد تيم هاي ملي کارهايي صورت مي گرفت اما با ايحاد و راه اندازي سازمان اين عمل منسجم تر و منظم تر صورت مي گيرد و اميدواريم در سال هاي آينده تيم هاي قوي . قدرتمندي را به مسابقات آسيايي و جهان اعزام کنيم.
کوزه گري اضافه کرد: ليگ 25 در شرايط و زمان مناسب برگزار شد و تنها ايرادي که داشت متاسفانه برخي تيم در هنگام بازي از حضور در مقابل حريف خود امتناع کرد که براساس تخطي که انجام دادند تنبيه شدند.
وي گفت: تيم هايي که در ليگ 91 شرکت داشتند تيم هاي خوبي بودند و شرايط طوري رقم خورد که تا هفته آخر تيم هاي برتر مشخص نبود و با تفاضل گل تعيين شد و اين در حالي بود که در سال هاي گذشته تيم قهرمان اط چند هفته مانده به پايان مشخص بود.
کوزه گري افزود: در سالي که گذشت داوري هاي ليگ برتر نيز عملکرد خوبي از خود ازائه کردند و من 100درصد از آنها راضي هستم البته اشتباهاتي داشتتند ولي غرض ورزي نبوده است و سهوي صورت مي گرفت و اگر تيمي بلخت خود را به گردن اين قشر زحمتکش هندبال مي اندازند درست و منطقي نيست و خود تيم ها برخي اوقات عملکرد مطلوبي ندارند و باعث شکست خود مقابل رقبا مي شوند
وي در پايان خاطر نشان کرد: سال 91 با هر کمي و کاستي گذشت اميدوارم در سال جاري مشکلات کمتري داشته باشيم واز نظر منابع مالي نيز تامين باشيم.

دیدگاه‌ها