کد خبر : 1005656 | 17 فروردين 1392 ساعت 13:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

جباری‌زاده: برد مقابل ملوان 4 حسن داشت

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: پیروزی مقابل ملوان برای تیم ما 4 مزیت داشت.

جباری‌زاده: برد مقابل ملوان 4 حسن داشت
حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص اولین پیروزی پرویز مظلومی در تیم آلومینیوم که مقابل ملوان رقم خورد، عنوان کرد: بازی روز گذشته حیثتی بود و واقعاً بچه‌ها مردانه جنگیدند. نمی‌خواهم از آنها تعریف کنم اما واقعاً آنها توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: در تعطیلات اردویی در بندرعباس برگزار کردیم و بازیکنان را برای این مسابقه آماده کردیم. بچه‌ها هم واقعاً نمایش خوبی داشتند و مستحق پیروزی بودند. این برد 4 حسن داشت، اول اینکه دل هواداران را شاد کرد، دوم اینکه ناکامی مظلومی به پایان رسید. سوم اینکه بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می‌توانند تغییر کنند و چهارم اینکه تیم می‌تواند تا لحظه پایانی به تلاش خود ادامه دهد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره رقابتی که با ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر دارند خاطرنشان کرد: تیم ما آنچنان خوب بسته نشده است فدراسیون برای 18 تیمی ماندن لیگ تصمیم بگیرد که اگر اینگونه نباشد فوتبال ما ضربه خواهد خورد. شما ببینید وقتی که دو تیم از لیگ برتر کم می‌شود طبیعتاً از لیگ دسته یک هم تیم‌هایی کسر می‌شوند و این نشان می‌دهد که استعدادهای زیادی باید بیرون بمانند.
وی افزود: فدراسیون باید بر اساس خواسته و قلب مردم تصمیم بگیرد نه اینکه برنامه‌ریزی‌هایش بر اساس آن چیزی باشد که خودش تصمیم می‌گیرد. رقبای ما در ادامه فصل سخت‌تر هستند ما در هرمزگان با تراکتورسازی بازی خواهیم کرد و میهمان سپاهان و گهر درود خواهیم بود از سه بازی آینده 6 امتیاز می‌خواهیم، قول می‌دهم تیمی در هرمزگان نمی‌تواند نتیجه بگیرد.
جباری‌زاده در مورد صحبت‌های روز گذشته فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی مبنی بر اینکه برخی تیم‌ها با ایجاد حاشیه می‌خواهند در لیگ برتر بمانند،‌ خاطرنشان کرد: ما هم از خبر تعلیق ذوب‌آهن و ملوان خبر نداشتیم نه کاری به این مسائل داریم و نه دنبال این موارد هستیم با صداقت کار خود را دنبال می‌کنیم، دنبال دوز و کلک هم نیستیم. پیشنهاد می‌دهم کسی هم دنبال این مسائل نرود زیرا اول به خود او ضربه وارد می‌شود. تعلیق ملوان و ذوب‌آهن را از تلویزیون شنیدیم. به ما هم ارتباطی نداشت که بخواهیم دنبال آن را بگیریم.
وی ادامه داد:‌ملوان در دیدار روز گذشته به جای سه گل باید 6 گل دریافت می‌کرد. واقعاً از ملوان سرتر بودیم، دو گلی هم که خوردیم خودمان تقدیمشان کردیم. مردانه بازی می‌کنیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستیم زیرا معتقدیم بار کج به منزل نمی‌رسد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، درباره بازی هفته آینده مقابل گهر و دورود تصریح کرد: گهر شرایط دشواری برای بقاء دارد و شاید هفته آینده تکلیفش کاملاً مشخص شود اما ما قطعاً دنبال سه امتیاز هستیم. به هر حال سقوط هم جزئی از فوتبال است،‌ تیم‌هایی بودند که سقوط کردند و دوباره توانستند به لیگ برتر راه یابند. لزومی ندارد که گهری‌ها نگران باشند.
وی در مورد اینکه روز گذشته زاید به میدان نرفته و آیا مسائلی بین او و سرمربی تیم برطرف شده عنوان کرد: زاید می‌توانست بازی کند اما زمانی که شرایط بازی را دیدیدم بازیکن 20 ساله‌ای را به میدان فرستادیم که جو بازی را پویاتر کند. هادی دهقانی عضو تیم ملی امید بوده و در قطر بازی کرده بود. کادر فنی ترجیح داد تا از او استفاده کند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پایان از پرداخت 60 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان خبر داد.

دیدگاه‌ها