کد خبر : 1006090 | 21 فروردين 1392 ساعت 10:13 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتم که در پاریس برنده نشدیم

رورا: وضعیت مسی هنوز مشخص نیست

دستیار سرمربی بارسلونا از اعلام وضعیت مصدومان تیمش پیش از بازی با پاری‌سن‌ژرمن امتناع کرد.

رورا: وضعیت مسی هنوز مشخص نیست
جوردی رورا در نشست خبری شب گذشته پیش از دیدار دور برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت:‌ در نیوکمپ خوش‌بینی زیادی در خصوص مصدومیت مسی؛ پدرو و آدریانو وجود دارد. باید منتظر نتایج آزمایشات پزشکی آنها باشیم و سپس تصمیم‌گیری کنیم. اگر هر یک از بازیکنان مصدوم در این مسابقه به میدان برود، به خاطر این است که تضمین گرفته‌ایم آماده است. آزمایش‌های پزشکی تعیین خواهند کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: همان طور که گفتم هنوز چند ساعت مهم باقی مانده است و باید ببینیم وضعیت مسی چگونه خواهد شد. قبل از این مسابقه دو جلسه تمرینی دیگر برگزار می‌کنیم و این به عملکرد مسی بستگی دارد که بازی کند یا نه. وقتی بهترین بازیکن جهان غایب باشد، نقصی وجود دارد. اما به سایر بازیکنان تیم اعتماد داریم. مثل همیشه با عزم پیروزی به این مسابقه می‌رویم.
دستیار سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: هر مسابقه و هر رویارویی بین دو تیم متفاوت است. ناراحتم که در پاریس پیروز نشدیم. باید در این مسابقه به میدان برویم، مثل یک فینال به آن نگاه کنیم و با تمام قدرت بازی کنیم.
رورا افزود: فکر نمی‌کنم پاری‌سن‌ژرمن در مقایسه با بازی پاریس روش خود را تغییر دهد. این تیم روش بسیار مشخصی برای بازی کردن دارد. صبر می‌کند و در ضد حملات بازی می‌کند اما می‌داند که باید گل بزند. قبلا در چنین مسابقاتی بازی کرده‌ایم. باید برای پیروزی به میدان برویم.

دیدگاه‌ها