کد خبر : 1006170 | 22 فروردين 1392 ساعت 10:47 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: بارسا به هدفش رسید

مربی تیم فوتبال بارسلونا گفت:مقابل سن ژرمن کیفیت بالای خود را حفظ کردیم و به هدف خود رسیدیم.

رورا: بارسا به هدفش رسید
شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در ورزشگاه خانگی‌اش«نیوکمپ» به تساوی یک بر یک مقابل پاری سن ژرمن فرانسه رسید. کاتالان ها که در بازی رفت 2 بر 2 با «پاریسی های متمول» مساوی کردند، در مجموع به تساوی 3 بر 3 رسیدند، اما به لطف قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، جواز راهیابی به دور نیمه نهایی را گرفتند.
به گزارش فارس،«جوردی رورا» پس از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: کادر فنی از نتیجه حاصل شده خرسند است و به تیم افتخار می کند. واقعا مقابل سن ژرمن بازی سختی داشتیم. در واقع مقابل تیمی قرار می‌گرفتیم که ستارگان درجه یکی در خدمت دارد. به همین دلیل به مشکلاتی برخوردیم. به عنوان مثال مجبور شدیم از یکسری نفرات چشم پوشی کنیم؛ اما کیفیت بالای خود را حفظ کردیم و به هدفی که داشتیم رسیدیم.
او ادامه داد: در مورد لیونل مسی همه حرف‌های گفتنی تاکنون زده شده است. او واقعا بازیکن بسیار بزرگی است و امشب مقابل سن ژرمن یکبار دیگر فرق خود با سایر بازیکنان جهان رانشان داد. یکبار دیگر ثابت کرد چرا بهترین بازیکن اروپا و جهان است.
رورا در مورد بخت تیمش در مرحله نیمه نهایی نیز عنوان کرد: در این مرحله هر چهار تیم حاضر بهترین های قاره هستند. پس نمی‌توانم قبل از قرعه کشی روز جمعه بگویم دوست دارم با کدامیک در این مرحله روبه رو شوم. چون با هر کدام از آنها که در این مرحله مواجه شویم، بازی دشواری خواهیم داشت.
در پیکار شب گذشته پدرو رودریگوئز در دقیقه 71 برای بارسا و خاویر پاستوره در دقیقه 50 برای سن ژرمن گل زدند.

دیدگاه‌ها