کد خبر : 1006212 | 22 فروردين 1392 ساعت 18:33 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

الوند مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان گفت: در این فصل الوند بسیار دور از انتظار ظاهر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت، این تیم مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود.

الوند مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود
علی‌اصغر عاشوری درباره شرایط الوند در طول لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط در نیم‌فصل اول بسیار بهتر از نیم‌فصل دوم بود و از لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل اول عملکرد بهتری داشتیم.
وی افزود: الوند نسبت به ظرفیت خود نتایج بسیار بهتری را کسب کرد و باید گفت که این تیم مستحق به صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود.
به گزارش فارس، مهاجم تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به عملکرد خود در این فصل اظهار کرد: زیاد از عملکرد خودم نسبت به لیگ دسته دوم که آقای گل شدم رضایت ندارم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این امر مصدومیت‌های مکررم در طول فصل و نداشتن تجربه بازی در لیگ دسته اول بود که باعث شد نتوانم تمام داشته‌های خود را ارائه دهم.
عاشوری درباره تعداد گل و پاس گل‌های خود در این فصل بیان داشت: در این فصل تا به این هفته هفت گل برای تیم خودم به ثمر رساندم همچنین موفق به دادن هفت پاس گل نیز شدم.
وی درباره شرایط تیم گفت: شرایط تیم قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا در تمرینات تیم شرکت می‌کنند.
عاشوری درباره بازی هفته آخر الوند اظهار کرد: گسترش فولاد، انگیزه‌ای برای بازی با ما ندارد چون به راحتی به لیگ برتر صعود کرده اما ما برابر هواداران خود بازی می‌کنیم و انگیزه و روحیه خوبی برای این بازی داریم.
وی تأکید کرد: از هواداران و مردم می‌خواهیم در بازی پایانی ما را تنها نگذارند و با استقبال پرشکوه خود از این دیدار ما را یاری کنند تا بتوانیم پایان خوبی برای لیگ دسته اول داشته باشیم

دیدگاه‌ها