کد خبر : 1006708 | 28 فروردين 1392 ساعت 10:02 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی دژاگه موفقیت‌آمیز بود

یول: امیدوارم چلسی را ببریم

سرمربی فولام با ابراز خوشنودی از عمل جراحی اشکان دژاگه اعلام کرد دوست دارد چلسی را شکست دهد.

یول: امیدوارم چلسی را ببریم
دیدار تیم‌های فولام و چلسی از سری مسابقه‌های عقب افتاده از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز خواهد شد.
فولام پس از آنکه در سال 2001 به لیگ برتر انگلیس صعود کرد تاکنون تنها یک بار چلسی را شکست داده است. سرمربی هلندی ابراز امیدواری کرد تیمش به رکورد خود برابر چلسی در ورزشگاه خانگی ادامه دهد.
مارتین یول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: در 3 دیدار اخیر در لیگ برتر و در جام اتحادیه می‌توانستیم چلسی را با 3 شکست بدرقه کنیم. از دست دادن شانس‌های گلزنی و پنالتی‌ها موجب شدند نتوانیم آبی‌ها را مغلوب کنیم. امیدوارم در این دیدار برابر آنها بتوانیم نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم. یک بار چلسی را با ژوزه مورینیو شکست داده‌ام. در 4 دیدار اخیر 4 بار مقابل آنها مساوی کرده‌ایم. نتیجه خوبی نیست ولی، بد هم نیست. دوست دارم در دیدار امشب این روند را تغییر دهیم.
یول در مورد ترکیب تیمش نیز گفت: بهبود دیمین داف از چیزی که فکر می‌کردیم بهتر است. فکر نمی‌کنم او را در 2 دیدار آینده در اختیار داشته باشیم ولی به زودی او را در ترکیب خواهیم داشت. اشکان دژاگه نیز پایش را جراحی کرد و 2 تا 3 ماه دیگر نمی‌تواند به میدان برود ولی عمل موفقیت‌ آمیزی را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها