کد خبر : 1007373 | 04 اردیبهشت 1392 ساعت 08:19 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

رورا : در بازی برگشت نیازمند معجزه هستیم

در پی شکست سنگین چهار بر صفر بارسلونا مقابل بایر مونیخ در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان باشگاههای اروپا کمک مربی تیم فوتبال بارسلونا تایید کرد تیم بارسلونا برای صعود به فینال در بازی برگشت در نیوکمپ بارسلون نیازمند یک معجزه خواهد بود.

رورا : در بازی برگشت نیازمند معجزه هستیم
تیم بایرن مونیخ شب گذشته با دو گل توماس مولر، یک گل ماریو گومز و یک گل آرین روبن در وزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ برای سومین بار طی چهار سال اخیر در آستانه صعود به فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا قرار گرفت.
شکست شب گذشته بارسلونا سنگین ترین شکست این تیم پس از شکست چهار بر صفر این تیم مقابل دیناموکیف در مرحله گروهی مسابقات جام قهرمانان باشگاههای اروپا در سال هزار و نهصد و نود و هفت بود.
لیونل مسی ستاره آرژانتین بارسلونا در پایان بازی گفت:« مونیخی ها نشان دادند قوی تر از ما هستند آنها با همه تشکیلاتشان ما را شکست دادند . من نمی توانستم کار زیادی انجام دهم و این شکست برای ما شرم آور بود. در نیو کمپ کار برای ما سخت خواهد بود اما مجبوریم با این بازی روبرو شویم.»
یوردی رورا کمک مربی بارسلونا پذیرفت که تیمش در بازی برگشت کار سختی پیش رو دارد .
وی گفت:«‌ چهار بر صفر نتیجه سنگینی برای جبران است و برای جبران این نتیجه همیشه به معجزه نیاز است. من نمی دانم آیا هیچ تیمی در تاریخ جام قهرمانان باشگاههای اروپا موفق به جبران چنین نتیجه‌ای شده است یا خیر اما ما هر آن چه در توان داریم به عمل خواهیم آورد. »
وی گفت :« این شکست سنگینی بود که آسیب زیادی به ما زد.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونیخ ، جرارد پیکه مدافع بارسلونا تایید کرد :« آنها ما را شکست دادند و تصمیم های داور تاثیری در نتیجه بازی نداشت . صعود به بازی فینال تقریبا برای ما غیر ممکن است اما ما مجبوریم در بازی برگشت خودمان را نشان دهیم هر چند که آنها سریعتر، قویتر و بهتر هستند.»

دیدگاه‌ها