کد خبر : 1008856 | 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:12 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: نورمحمدی تعویض سوم یحیی بود

رضا ترابیان گفت: به خاطر یحیی به پرسپولیس رفتم و حالا که او رفته من هم می روم.

ترابیان: نورمحمدی تعویض سوم یحیی بود
وی درباره استعفا یحیی گل محمدی از سمت سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت:من صبح متوجه این اتفاق شدم. پس از آن خیلی سعی کردم او را پیدا کنم اما نتوانستم.یحیی را روز سه شنبه دیدم اما حرف خاصی مبنی بر استعفا بیان نکرد.هر چند که خیلی ناراحت بود و مشخص بود وضعیت خوشی ندارد.
به گزارش اوج ، وی ادامه داد:همه به خاطر دارند گل محمدی در چه وضعیتی تیم را تحویل گرفت.پرسپولیس سیزدهم جدول رده بندی بود و کمتر کسی جرات این را داشت که تیم را تحویل بگیرد.پرسپولیس 22 بازی با یحیی انجام داد و در 90 دقیقه فقط یک مسابقه را شکست خورد.آیا این عادلانه است با یک انسان پاک اینطوری برخورد شود؟
بازیکن پیشین پرسپولیس درباره انتقاداتی که از گل محمدی درباره اینکه مهدوی کیا در بازی با سپاهان دیر به زمین آمد می شود گفت: این انتقادات هم جزو همان بی انصافی هاست.یحیی علاقه زیادی به مهدی داشت.اگر آن توپ بنگر گل می شد و پرسپولیس گل سوم را هم می زد،حضور مهدوی کیا در دقیقه 115 بهترین اتفاق ممکن بود.نمی خواستم بگویم اما اینجا می گویم تعویض سوم یحیی در آن شرایط حضور یک مدافع مثل رضا نورمحمدی بود تا بیاید و دفاع را سامان بدهد.او اما از این کار صرف نظر کرد و به خاطر علاقه اش به مهدی او را به زمین آورد.حالا هم که همه چیز بالعکس نشان داده می شود.مربی تیم در فینال جام حذفی قید یک تعویضش را زد اما کسی این ها را نمی بیند.
ترابیان درباره اینکه آیا علاقه دارد پس از رفتن گل محمدی در پرسپولیس بماند یا نه عنوان کرد:چرا باید بمانم؟من به خاطر یحیی آمدم تا به او کمک کنم. نه قراردادی بستم و نه پولی گرفتم.خدا شاهد است آدرس باشگاه را هم بلد نیستم.به تبریز هم نمی روم.
وی درباره اظهرات اخیر بهروز رهبری فرد علیه خود و یحیی گل محمدی عنوان کرد:من شخصا از هر گونه انتقاد فنی و یا بیان آن از سوی افرادی که کارنامه روشنی در بحث فنی دارند خوشحال می شوم اما به نظرم بیان اینگونه مسائل سو استفاده ای است از برخی افراد که موفقیتی در کارنامه شان نیست.من شخصا بر این باورم باید به بهروز رهبری فرد کمک کرد.من افتخار می کنم در بحث سازندگی هستم و نه تخریب.شان من این نیست به این مسائل پاسخ بدهم.

دیدگاه‌ها