کد خبر : 1008967 | 20 اردیبهشت 1392 ساعت 08:28 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: گرمای هوا باعث تحلیل رفتن بدنم شد

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران گفت: گرمای هوا باعث تحلیل رفتن بدنم شد و اگر این اتفاق نمی‌اتفاد می‌توانستم باز هم قهرمان شوم.

هاشمی: گرمای هوا باعث تحلیل رفتن بدنم شد
سجاد هاشمی در مورد عدم حضورش در مرحله دوم مسابقات دوومیدانی‌ جایزه بزرگ آسیا به دلیل گرمازدگی اظهار داشت: کار من نسبت به سایر ملی‌پوشان در این رقابت‌ها راحت تر بود. در مرحله دوم به دلیل گرمای زیاد هوا و شرجی بودن هوا دچار بیماری شدم و قوای جسمانی‌ام تحلیل رفت و انصراف دادم.
وی ادامه داد: وضعیت بد آب و هوایی روی تمام بازیکنان تاثیر گذاشته بود و شرایط مسابقه را از بچه‌ها گرفته بود. در مجموع اگر مرحله دوم هم بودم، می‌توانستم قهرمان شوم.
هاشمی در گفت و گو با فارس عنوان کرد: من در تبریز و آب و هوای نسبتاً سرد تمرین می‌کردم و در نظر بگیرید از آن هوا به تایلند آمده بودیم. در مسابقه اول هم دیر به رقابت‌ها رسیدیم. با رکوردگیری که مربی‌ام کرده بود انتظار این بود که 400 متر را 46 ثانیه و 20 صدم ثانیه بدوم، اما متاسفانه نشد. با این وجود خوشحالم که طلا گرفتم.
ملی‌پوش المپیکی ایران در مورد اینکه چرا به سریلانکا و مرحله سوم اعزام نشدید، عنوان کرد: من که به دلیل عدم حضور در مرحله دوم نمی‌توانستم در مرحله سوم مسابقه دهم، اما سایر نفرات را فدراسیون تصمیم گرفت که شرکت نکنند.
هاشمی در مسابقات جایزه بزرگ آسیا در مرحله اول قهرمان شد و در مرحله دوم به دلیل بیماری و گرمازدگی انصراف داد.

دیدگاه‌ها