کد خبر : 1009523 | 24 اردیبهشت 1392 ساعت 13:01 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی واعظی :

کارشناسان کمیته انضباطی فوتبالی نیستند!

بازیکن تیم شهرداری تبریز گفت: به هیچ وجه احکام کمیته انضباطی را نمی پذیرم و طبق قانون بدون حضور مجرم حکم صادر کردن تخلف بزرگی است.

کارشناسان کمیته انضباطی فوتبالی نیستند!
مهدی واعظی در خصوص حکم صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کمیته انضباطی بدون مدرک معتبر و دلیل برایمان حکم صادر کرده که در این بین تیم شهرداری تبریز ضرر زیادی دیده و زحمت یک ساله بازیکنان این تیم به هدر رفته است؛ باید مسئولان تیم از طریق کمیته استیناف این مسئله را پیگیری کنند.
به گزارش ایسنا ، وی افزود: خیلی عجیب است، بدون اینکه من را برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی دعوت کنند علیه من حکم دادند، واقعأ مسئولان تیم شهرداری، بازیکنان و شهر تبریز بسیار مظلوم واقع شده اند.
وی ادامه داد: در روز های آتی به فدراسیون مراجعه خواهم کرد تا ببینم جرمم چیست و روی چه حسابی و چه دلیلی به من تهمت زده اند.
واعظی خاطرنشان کرد: تیم یاد آوران شلمچه چند هفته مانده به پایان رقابت ها می خواستند از حضور در ادامه رقابت ها انصراف دهند و وضعیت چندان مناسبی هم نداشتند و خود را با مشکلات زیادی به تبریز رساندند و در آن بازی ما شرایط خیلی خوبی داشتیم و به نوعی در اوج بودیم و پیروزی مقابل این تیم طبیعی بود.
بازیکن تیم شهرداری تبریز اظهار کرد: بازی با شهرداری بندر عباس هم که سخت ترین دیدار فصل بود و در آن بازی خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و بازی، جوانمردانه بود.
وی تأکید کرد: کسانی که در فدراسیون کارشناسی می کنند می دانند فوتبال چه چیزی است؟! بازی در چمن مصنوعی چه شرایطی را دارد؟! این افراد چند بار فوتبال بازی کرده اند؟! با تماشای بازی که نمی شود کسی را محکوم کرد، کارشناس واقعی باید از جنس فوتبال باشد و بازی یک بازیکن را در 10 دیدار آنالیز کند و بعد به کسی تهمت تبانی بزند.
وی افزود: در یک بازی امکان دارد بازیکن به دلیل سفر و فشردگی بازی ها خسته باشد و نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد؛ خوب بازی نکردن بازیکن به هیچ وجه کم کاری تلقی نمی شود.
واعظی در پایان سخنانش در رابطه با شرایط خود برای فصل آتی رقابت ها گفت: از چند تیم پیشنهاد خوب دارم، ولی هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده ام و منتظر هستم شرایط تیم شهرداری مشخص شود.

دیدگاه‌ها