کد خبر : 1010012 | 29 اردیبهشت 1392 ساعت 15:56 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جباری‌زاده: هنوز بلاتکلیف هستیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: هنوز بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم.

جباری‌زاده: هنوز بلاتکلیف هستیم
محمدحسین جباری‌زاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم عنوان کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم که کدام طرفی هستیم، باید برای لیگ یک تلاش کنیم و یا لیگ برتر. چندین بار با مسئولان فدارسیون صحبت کردیم اما نتیجه‌ای نگرفتیم.
به گزارش فارس ، وی با اشاره به رای کمیته انضباطی مبنی بر سقوط شهرداری تبریز به لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: پس از شهرداری تبریز استقلال صنعتی است که شرایطش مشخص است، همچنین پاس و شهرداری یاسوج نیز وضعیت آنچنان خوبی ندارد آن وقت ما با این اوصاف باید به لیگ دسته اول برویم.
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم افزود: واقعا با این شرایط بی انصافی است، ما صادقانه و عادلانه کار کردیم، حق ما ضایع می‌شود، ما نمی‌خواهیم جای کسی بیاییم اما اگر فدارسیون تصمیم گرفته تبانی محرز شده تیم‌ها نباید در لیگ یک هم بازی کنند.
وی در مورد اینکه آیا منظورش این است که به جز شهرداری تبریز سایر تیم ها هم باید یک دسته پایین تر سقوط کنند یادآور شد: من نمی‌گویم تیمها سقوط کنند اما آیا در استقلال صنعتی که سرمربی تیم جریمه شده، سایر بازیکنان در این امر حضور نداشتند؟ پاس همدان هم به همین گونه مدیر عامل، سرمربی و سرپرست تیم محروم شده‌اند، آیا سایر افراد در این امر دخیل نبودند؟
جباری زاده درمورد اینکه آیا حاضر است در لیگ دسته اول تیم‌داری کند گفت: به هر حال من هم اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم، فوتبال سرمایه هرمزگان است، به این سادگی نیست که بخواهیم کنار بکشیم، ما حقمان را می‌خواهیم که به ما بدهند، تکلیف ما مشخص شود تا در خصوص تیم فصل آینده برنامه ریزی کنیم.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره مذاکرات نفت تهران با پرویز مظلومی یادآور شد: مظلومی مختار است که با هرتیمی صحبت کند، قرارداد ما با او برای ۹ بازی بود در صورت بقا در لیگ برتر تنها گزینه ما مظلومی است و اگر به لیگ دسته یک سقوط کنیم تصمیمات دیگری خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها