کد خبر : 1010069 | 30 اردیبهشت 1392 ساعت 08:51 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

گرانرو: کاسیاس در رئال مادرید یک نماد است

هافبک اسپانیایی کوئینز پارک رنجرز معتقد است که دروازه‌بان نیمکت‌نشین رئال مادرید یک نماد در این باشگاه است.

گرانرو: کاسیاس در رئال مادرید یک نماد است
 استبان گرانرو اعلام کرد که ایکر کاسیاس، هم‌تیمی سابقش که تلاش می‌کند جای خود را در ترکیب اصلی با حضور دیگو لوپز بازیابد، به عنوان نمادی از باشگاه باقی خواهد ماند.
ژوزه مورینیو، دروازه‌بان سابق سویا را که از ژانویه به این تیم ملحق شده بود، برای قرار گرفتن درون دروازه مادرید ترجیح داد تا کاسیاس اکثر این فصل را روی نیمکت بگذراند.
به گزارش فارس، تصمیم سرمربی پرتغالی برای بیرون نگه داشتن کاسیاس، انتقادهای فراوانی را در پی داشت که آخرین آنها انتقاد په‌په از وی بود. گرانرو نیز حمایت خود را از وی اعلام کرد.
بازیکن 25 ساله در گفت‌و‌‌‌گویی با آس اظهار داشت: قضاوت از بیرون تیم سخت است.
وی ادامه داد: مشخصا اختلافی وجود دارد. ایکر را بسیار خوب می‌شناسم و او بهترین دروازه‌بان جهان است. کاسیاس کاپیتان تیم است و دو بار جام قهرمانی در اروپا و جهان را بالای سر برده است.
گرانرو خاطرنشان کرد: نمی‌توانم از بیرون اظهار نظر کنم اما کاسیاس، «کاسیاس» است و شکی در آن نیست. تنها به این خاطر که او در ترکیب اصلی تیم جایی ندارد دلیل این نیست که نمی‌تواند به عنوان یک نماد در باشگاه مطرح شود اما مورینیو یک سرمربی حرفه‌ای و به اندازه کافی باهوش است تا بتواند از میان دروازه‌بان‌ها بهترین را انتخاب کند.
وی افزود:‌ نمی‌توانم بگویم دیگو لوپز استحقاق حضور در ترکیب اصلی را ندارد.
گرانرو که در 23 بازی خود در لیگ برتر در ترکیب کوئینزپارک رنجرز، یک گل به نام خود به ثبت رسانده است، افزود: من به عنوان یک هوادار از ماندن مورینیو خوشحال می‌شوم زیرا دوست دارم مربی خوبی داشته باشیم اما اگر او برود؛ یک مربی دیگر خواهد آمد. خوشبختانه ما رئیسی داریم که برای رئال سخت و عالی تلاش می‌کند. او بهترین بازیکنان جهان را جمع می‌کند. مادرید همچنان به تلاش برای کسب عناوین ادامه می‌دهد، من مطمئنم.

دیدگاه‌ها