کد خبر : 1010533 | 03 خرداد 1392 ساعت 18:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

کامورانزی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد

مائورو کامورانزی، ستاره آرژآنتینی الاصل دنیای فوتبال در حالیکه هنوز یک سال دیگر با باشگاه راسینگ آویاندای قرارداد داشت، کفش هایش را آویزان ساخت

کامورانزی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد
او در سن 36 سالگی تصمیم به خداحافظی با دنیای فوتبال گرفت. او که در سال 2006 با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 شده بود، در حالی چنین تصمیمی گرفت که در قراردادش با این باشگاه، بندی قرار داده شده بود که به او اجازه می داد تا زودتر از موعد مقرر از فوتبال کنار برود.
به گزارش گل، او در طول دوران فوتبالی اش پیراهن 10 تیم را برتن کرد و در کشورهای مکزیک، اروگوئه، ایتالیا و آلمان فوتبالش را دنبال کرد و درنهایت در فوتبال آرژانتین با دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در طول دوران حضورش در فوتبال ایتالیا در 272 بازی برای یوونتوس به میدان رفت، 32 گل به ثمر رساند و با این تیم  5 جام قهرمانی را فتح کرد.او بیشترین گلهای ورزشی اش را با پیراهن یوونتوس به ثمر رساند و بیش از هرتیم دیگری، فوتبالدوستان او را به خاطر دوران طلایی اش با پیراهن بینکونری می شناسند.
از میان دیگر تیم های  کامورانزی می توان به تیم های آلدوسیوی، واندررز، بنفیلد، کروس آسول، سانتوس لاگونا، ورونا، اشتوتگارت و درنهایت لانوس و راسینگ آویاندا اشاره کرد که در آخرین تیمش او 31 بار به میدان رفته و 3 گل به ثمر رسانده بود.
کامورانزی به علاوه 55 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا برگزار کرد و حالا و در حالی که 5 ماه دیگر تا جشن 37 سالگی او باقی بود، او با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.  خداحافظی او، اتفاقی بود که او در مقابل مردمان خودش و سرزمین مادری اش برگزار کرد.

دیدگاه‌ها