کد خبر : 1010574 | 04 خرداد 1392 ساعت 09:54 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کهندل: 4 گزینه سرمربیگری در کرمان

سرپرست تیم فوتبال مس از 4 گزینه احتمالی برای حضور در کرمان خبر داد.

کهندل: 4 گزینه سرمربیگری در کرمان
ایرج کهندل درخصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم مس کرمان، اظهار داشت: هم‌اکنون باشگاه با 4 گزینه در حال مذاکره است. مجید جلالی، لوکا بوناچیچ، مجتبی تقوی و مهدی محمدی گزینه‌هایی هستند که باشگاه با آنها برای سپردن هدایت فصل آینده مس مذاکره می‌کند.
به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه جلالی اعلام کرده به علت عدم توافق به کرمان نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: به هر حال جلالی جزء گزینه‌های باشگاه است و در مورد او صحبت‌هایی انجام شده است.
سرپرست تیم فوتبال مس در مورد زمان بازگشت لوکا بوناچیچ از کرواسی یادآور شد:‌ این موضوع مشخص نیست، اما آنچه که معلوم است این است که سرمربی تیم تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
کهندل در مورد قرارداد بازیکنان مس، تاکید کرد: 18 بازیکن مس با ما قرارداد دارند و 5 بازیکن قراردادشان تمام شده است. از این بین قصد نداریم 3 بازیکن خارجی خود یعنی میلان میاتوویچ، استفان باتس و ایوان پتروویچ را نگه داریم و به علت وضعیت دلار با آنها قرارداد نخواهیم بست اما با رضا عنایتی و حسن‌زاده صحبت‌هایی را انجام می‌دهیم تا در مس بمانند.
وی در مورد مسائلی که در خصوص جدایی شجاع خلیل‌زاده مطرح شده و اینکه گفته می شود او با باشگاه قرارداد دارد، اما خودش معتقد است هنگامی که قرارداد بسته رضایتنامه‌اش را هم گرفته، یادآور شد: معلوم نیست چه کسی این رضایتنامه را امضا کرده است. باید دید که این موضوع از سوی چه کسی مطرح شده است.

دیدگاه‌ها