کد خبر : 1010718 | 05 خرداد 1392 ساعت 11:26 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی: شهرداری تبریز پاک پاک است

معاون ورزشی شهرداری تبریز گفت:با قاطعیت می گویم شهرداری تبریز یک باشگاه پاک است که هیچ تخلفی از آن سر نزده.

سهرابی: شهرداری تبریز پاک پاک است
میرمعصوم سهرابی در خصوص حکم تبرئه خود از اتهام تبانی اظهار داشت:چه فایده؟اول ما را محکوم کردند و بعد می آیند و تبرئه مان می کنند.آبروی ریخته من چطور جمع می شود؟ آبرویی که 20 سال در این ورزش داشتم را یک شبه بر باد دادند.
به گزارش اوج ، وی که بسیار عصبانی بود،افزود:در این مملکت اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی شد اما تا وقتی که حکم را نهایی نکردند اسم افراد را نبردند اما حکم ما قطعی نشده بود ولی اسم ما را ردیف کردند.آخر این چه سیستمی است؟آیا فوتبال حرفه ای این است که فقط در پول دادن و عقد قرارداد حرفه ای باشیم؟آیا نباید ساختار ما هم حرفه ای باشد؟
سهرابی خاطرنشان کرد:در اسلام بسیار تأکید شده که نباید آبروی افراد را ریخت.اصول اسلامی و اصول اخلاقی روی این مسأله تأکید بسیار دارد.اما چرا آنها بر خلاف موازین اسلامی عمل کردند؟این دنیا دار مکافات است.هم در این دنیا تاوان می دهند و هم در آخرت باید در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند.
وی افزود:ما از طریق مراجع قضایی نیز حق خود را دنبال خواهیم کرد.من که در این فوتبال نه قرارداد میلیاردی بستم و نه ماشین آنچنانی سوار شدم.نقش من در تیم شهرداری چه بود؟ از روی قدرتی که داشتند حق را ناحق کردند اما آن دنیا همه چیز روی عدالت است و دیگر روی حب و بغض نمی توان تصمیمی گرفت.
وی با تأکید بر اینکه موافق تخلف و تبانی نیست،ادامه داد:ما خودمان هم موافق ریشه کن کردن فساد و تبانی در این فوتبال هستیم اما شهرداری پاک پاک بود.هیچ انگی به این باشگاه نمی چسبد.هیچ خلافی در این تیم نشده.نه سکه ای رد و بدل شده و نه چیزی.من به پاک بودن این مجموعه اطمینان دارم.ما یک نهاد عمومی هستیم که ریالی از آن جا به جا شود به اطلاع ما می رسد.
سهرابی با انتقاد از برنامه نود گفت:این برنامه 20 میلیون بیننده دارد اما خیلی راحت سر ما را آنجا بریدند.مجری برنامه فقط سه دقیقه حرکت جوانمردانه بازیکن ما که پنالتی را به بیرون زد به تصویر کشید.اما آنقدر روی تخلفاتی که احراز نشده مانور داد که معلوم بود از روی مسایل شخصی دارد حرف می زند.
وی درباره تعطیلی فعالیت های ورزشی شهرداری در بعد قهرمانی خاطرنشان کرد:سرمایه گذاری در ورزش قهرمانی جزو وظایف شهرداری نبود اما ما برای کمک به ورزش استان وارد عمل شدیم و سعی داشتیم تا 70 درصد بار ورزش قهرمانی را به دوش بکشیم.اما ببینید چه کاری کردند.
وی در پایان خطاب به اسماعیل حسن زاده،رییس کمیته انضباطی،اظهار داشت:آقای حسن زاده!ان شاءالله که از روی حب و بغض تصمیم نگرفته باشید.امیدوارم که پرونده را به دقت مطالعه کرده باشید.

دیدگاه‌ها