کد خبر : 1012165 | 19 خرداد 1392 ساعت 18:37 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌ بازی پرسپولیس و دانشگاه آزاد اردبیل

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی در دیدار دوستانه به مصاف دانشگاه آزاد اردبیل رفت که سه بازیکن مصدوم این تیم اختصاصی تمرین کردند و نیلسون هم به جمع سرخپوشان اضافه شد.

حاشیه‌ بازی پرسپولیس و دانشگاه آزاد اردبیل
تیم پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اردبیل از ساعت 17 امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف دانشگاه آزاد اردبیل رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.
به نقل از فارس، ترکیب پرسپولیس در نیمه اول عبارت است از:‌ رضا محمدی، بنگر، حقیقی، کنعانی، آستانه، قاسمی، حسینی، غریبی، کفشگری، شاکری و نوروزی.
*نیلسون امروز بعد از ظهر و دقایقی بعد از بازی خود را به کادر فنی پرسپولیس در اردبیل معرفی کرد.
*1500 هوادار در حال حاضر در ورزشگاه تختی اردبیل حضور دارند و به تشویق سرخپوشان و مخصوصاً دایی می‌پردازند. آنها روی دو پلاکارد بزرگ نوشته‌اند «اردبیل دیار ماست، دایی افتخار ماست» و آن را در دو طرف ورزشگاه نصب کرده بودند. البته هر چه از زمان این بازی می‌گذرد به تعداد هواداران در ورزشگاه اضافه می‌شود.
*مانند روزهای گذشته تعدادی هوادار اردبیلی اتوبوس پرسپولیسی‌ها را از هتل تا ورزشگاه تختی همراهی کردند.
*نکته جالب حضور یک خانواده با خودروی شخصی به دنبال اتوبوس پرسپولیسی‌ها بود. این خانواده سعی داشت به هر طریقی شده اتوبوس پرسپولیسی‌ها را در مسیر سرعین تا اردبیل نگه دارد و سپس با دایی و بازیکنان عکس یادگاری بیندازد که بالاخره موفق نشد این کار را انجام دهد اما در هنگامی که اتوبوس پرسپولیسی‌ها در پلیس راه متوقف شد این خانواده مقابل اتوبوس پرسپولیسی‌ها حاضر شدند و از دایی خواهش کردند تا برای گرفتن عکس به داخل اتوبوس بروند یا بازیکنان به پایین بروند که دایی هم از این خانواده خواهش کرد تا شب به هتل بیایند و عکس‌های یادگاری خود را بیندازند.
*امیر عابدزاده بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.
*عابدزاده، علی‌عسگر و رضا نورمحمدی اختصاصی دور زمین دویدند و زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند، این سه بازیکن در دیدار امروز به میدان نمی‌روند.
*نیلسون پس از حضور در جمع سرخپوشان با تمام بازیکنان و کادر فنی خوش و بخش گرم و روبوسی داشت و خنده‌های او با علی دایی نیز جالب توجه بود.
*دستیاران علی دایی امروز از بازی یادداشت‌برداری می‌کردند و آن را در اختیار سرمربی تیم قرار می‌دادند.
*دایی در ابتدای بازی بازیکنان را به گوشه‌ای از زمین برد و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی با بازیکنان و کادر فنی دانشگاه آزاد نیز برخورد گرمی داشت.
*برادران دایی امروز هم میهمان ویژه بازی بودند.
*هوای اردبیل امروز بسیار مطبوع و خنک است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان راحت‌تر به بازی بپردازند.
*هواداران اردبیلی در بازی امروز فقط بازیکنانی را که می‌شناختند تشویق می‌کردند و آنهایی را که نمی‌شناختند با سر دادن شماره‌هایشان حمایت می‌کردند.

دیدگاه‌ها