کد خبر : 1012189 | 20 خرداد 1392 ساعت 08:58 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: از ترکیب پیشنهادی‌ام کوتاه نمی‌آیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت که ارنج پیشنهادی او برای اوزان و نفرات اعزامی به جهانی کارشناسی شده بود و از آن ترکیب کوتاه نخواهد آمد.

کریمی: از ترکیب پیشنهادی‌ام کوتاه نمی‌آیم
مرتضی کریمی اظهار کرد: نظری که در مورد اوزان و نفرات اعزامی به مسابقات جهانی دادم، نظر من، ذوالقدر و ساعی بود. قطعا از ارنجی که در مورد اوزان داده‌ام کوتاه نمی‌آیم چرا که با دلایل و بر اساس پارامترهای مختلف آن را اعلام کردم. علیرضا نصر قطعا در وزن چهارم مبارزه خواهد کرد و تنها چیزی که مهم است این است که از وجود او بهره بگیریم یا خیر.
به گزارش ایسنا،وی افزود: از اینکه به من خط بدهند و بگویند این را استفاده کن یا از آن استفاده نکن اصلا خوشم نمی‌آید و توصیه‌پذیر هم نیستم. به نظر کمیته فنی و مسئولان فدراسیون احترام می‌گذارم اما باز هم می‌گویم این تصمیم را با نظر مساعد آنها گرفتیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد زمان جلسه با مسئولان فدراسیون تکواندو پیرامون وزن علیرضا نصر و شنیدن مشکلات و مسایل او گفت: پولادگر رئیس فدراسیون همراه تیم پاراتکواندو به سوئیس رفته و امروز(دوشنبه) باز می‌گردد. فکر می‌کنم سه‌شنبه یا چهارشنبه این جلسه برگزار شود.
کریمی در پاسخ به این سوال که اگر نظر فدراسیون در آن جلسه این باشد که علیرضا نصر در وزن پنجم مبارزه کند و به نوعی نظر کادر فنی را نپذیرد چه کار خواهد کرد یادآور شد: در جلسه‌ای که با ذوالقدر بعد از انتخابی‌ها داشتیم دو ارنج را انتخاب کردیم و ترکیبی که نصر در وزن چهارم بود بهتر بود. خود ذوالقدر هم گفت که نظر کادر فنی در این زمینه مهم است اما اگر اینطور نشد و مسئولان فدراسیون خواستند ترکیب دیگری را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنند مشخص می‌شود فدراسیون ورزشکارش را به کادر فنی و سرمربی‌اش ترجیح داده است. البته بعید می‌دانم فدراسیون چنین کاری می‌کند چرا که در این شرایط هم نظر من را، هم نظر کادر فنی را و هم نظر خودشان را فروخته‌اند. پولادگر هیچ وقت در ریزه‌کاری‌های تیم ملی دخالت نمی‌کند.
کریمی در مورد حضور نداشتن‌ هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی در اردوها گفت: او به خاطر انتخابات شوراها دوهفته‌ای است که در اردوها نیست. البته این هفته آخر است و بعد از آن دوباره به اردوها اضافه خواهد شد. من هم خودم بعد از تمرینات می‌روم و به او به عنوان یک ورزشکار کمک می‌کنم. حتی به بچه‌ها هم می‌گویم که به او کمک کنند.

دیدگاه‌ها