کد خبر : 1012249 | 20 خرداد 1392 ساعت 14:05 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: خودمان باید استقلال را بچرخانیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با این شرایط اقتصادی نمی‌توانیم روی کمک وزارت ورزش حساب کنیم و باید خودمان فکر‌ها را روی هم بگذاریم و باشگاه را بچرخانیم.

رضایی: خودمان باید استقلال را بچرخانیم
امیدوار رضایی در مورد اینکه چرا جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال لغو شد و اینکه مدیران این باشگاه برای اداره امور باشگاه چه تصمیمی دارند، اظهار داشت: نجف نژاد رئیس هیئت مدیره با آقای وزیر صحبت کرده است و ایشان هم حمایت خود را از باشگاه اعلام کرده و اختیار را به هیئت مدیره باشگاه داده است. البته آقای عباسی اعلام کرده که وزارتخانه مشکل مالی دارد و باشگاه استقلال برای مسائل اقتصادی خود نمی تواند روی وزارتخانه حساب کند. این مسائل به صورت شفاهی به نجف نژاد گفته شده است.
به گزارش فارس،وی افزود: تصمیم داشتیم امروز در جلسه هیئت مدیره این موضوع را با آقای فتح الله زاده در میان بگذاریم و از او بخواهیم ضمن پس گرفتن نامه استعفای خود به دنبال راهکاری برای مشکلات مالی باشیم. ما نمی توانیم نسبت به میلیون ها هوادار استقلال بی توجه باشیم و آنها را رها کنیم.
امیدوار رضایی ادامه داد: دوست نداریم این حس به وجود آید که هیئت مدیره باشگاه استقلال بی مسئولیت است و این حس اصلا خوشایند نیست. ما هم دوست داریم که پول باشد و به سراغ بازیکنان برویم اما وقتی این شرایط پیش آمده باید همفکری کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم نسبت به خواسته هواداران بی تفاوت باشیم. امروز هم می خواستیم جلسه را برگزار کنیم که به دلیل سفر آقای فتح الله زاده این جلسه برگزار نشد. با او تلفنی صحبت کردیم و قرار شد در اسرع وقت جلسه اضطراری گذاشته شود. ما تاکید می کنیم که از فتح الله زاده و قلعه نویی حمایت می کنیم. با این وضعیت اقتصادی هم باید فکرهایمان را روی هم بگذاریم و خودمان باشگاه را بچرخانیم. با بازیکنان هم حرف می زنیم آنهایی که دوستدار استقلال باشند می مانند و به آنها هم صادقانه می گوییم در این شرایط استقلال را زمین نگذارند و هر کسی مرد است وسط بیاید.
رضایی تاکید کرد: باید همه یک دل شویم و به پای این هواداران بایستیم. دوست داریم پاسخگوی این هواداران باشیم. منتظر هستیم تا نظر فتح الله زاده را بگیریم.
وی در پاسخ به این سؤال که اولویت هیئت مدیره باشگاه استقلال برای مدیرعاملی چه کسی است، گفت: مطمئنا می خواهیم فتح الله زاده بماند البته ایشان می گوید تا پول نباشد نمی مانم ولی از سویی ما هم می خواهیم که مجموعه را حفظ کنیم. محکم هم پای این حرف خود ایستاده ایم. به فتح الله زاده هم گفته ایم نامه استعفای خود را پس بگیرد. دوست داریم امید و شادی را به هواداران استقلال باز گردانیم.
عضو هیئت مدیره آبی پوشان در مورد اینکه گفته می شود مدیران استقلال می خواهند برای اداره باشگاه از افراد اقتصادی مثل علی انصاری استفاده کنند، عنوان کرد: اصلا این طور نیست. آقای انصاری همیشه در کنار باشگاه استقلال بوده ولی هیچ صحبتی غیر از این نیست. انصاری همواره از نظر مالی به استقلال کمک کرده و اتفاقا هر موقع هم که کمک می کند می گوید نامی از او نبریم. ما برای اداره باشگاه راهکارهایی داریم که باید در جلسه آنها را مطرح کنیم.
وی در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر فتح الله زاده نخواهد با این شرایط بماند، گزینه ای برای مدیرعاملی دارند یا خیر گفت: گزینه اول و آخر ما فتح الله زاده است.

دیدگاه‌ها