کد خبر : 1013917 | 04 تیر 1392 ساعت 20:44 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باید درباره 4 موضوع با رویانیان صحبت کنیم

مالکی: خواهش کردم رویانیان در هیئت مدیره باشد

رئیس هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برخی‌ها متأسفانه به دنبال خدشه‌دار کردن نام باشگاه پرسپولیس هستند اما خود رویانیان پس از جلسه با وزیر به من زنگ زد و گفت آمادگی تغییرات در رأس باشگاه را دارد.

مالکی: خواهش کردم رویانیان در هیئت مدیره باشد
فداحسین مالکی اظهار داشت: با نظر وزارت ورزش و جوانان امروز 5 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند که در این بین محمدحسین نژادفلاح ضمن تشکر از زحمات او در بین ما حضور ندارد.
به گزارش فارس ، وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و حالا که اعضای هیئت‌ مدیره معرفی شده‌اند قرار بود، جلسه هیئت‌ مدیره را تشکیل دهیم اما با توجه به غیبت رویانیان این جلسه به آینده موکول شد. رویانیان باید درباره 4 موضوع در این جلسه صحبت کند و ما هم از او سؤال‌هایی خواهیم داشت.
مالکی ادامه داد: درباره مسائل مالی، حسابرسی‌ها، خصوصی‌سازی، مدیرعاملی و شرایط تیم ایشان باید در اولین فرصت که به ایران برمی‌گردد پس از برگزاری جلسات گزارشی را به هیئت مدیره بدهد تا تصمیم لازم را بگیریم.
رئیس هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا هواداران از این تغییرات ناراحت هستند، گفت: لازم می‌دانم این حرف را به هواداران فهیم پرسپولیس بزنم، واقعاً رفتن رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس با نظر خود ایشان بود. پس از جلسه‌ای که ایشان با دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان داشت به من زنگ زد و گفت توافقات لازم انجام شد و آمادگی حضور در جلسه و تغییرات را دارم. یعنی اولین نفر خودش نظر مساعد را اعلام و داوطلب شد.
وی افزود: البته چند بار این اتفاق افتاده بود که وزیر ورزش نیز به من اعلام کرد که جلسه هیئت‌ مدیره را تشکیل دهیم. من هم اعلام کردم تا وقتی که لیست جدید اعلام نشود من نمی‌توانم جلسه‌ای را برگزار کنم که سپس این لیست اعلام شد و بعد سفر رویانیان پیش آمد.
مالکی ادامه داد: این مسئله چیز خاصی نیست اما باز هم تأکید می‌کنم هواداران بدانند رویانیان با خواست خودش از مدیرعاملی کنار رفت. بالاخره باشگاه پرسپولیس زیرمجموعه دولت و وزارت ورزش است. البته من هم بسیار خوشحالم که اینطور مردم از مدیرعامل پرسپولیس قدرشناسی می‌کنند که من هم ضمن تبریک به رویانیان به او بابت تمام زحماتش خسته نباشید می‌گویم، بالاخره ایشان کارهایی را انجام داد که قابل تقدیر است اما تمام کارهای او با هماهنگی هیئت مدیره بود.
مالکی یادآور شد: البته متأسفانه برخی‌ها در این بین به دنبال خدشه‌دار کردن نام باشگاه و ضربه زدن به این تیم در این شرایط حساس هستند اما باید واقعیت موضوع را بدانند. رویانیان از قبل تمایل داشت که جای خودش را به نفر دیگری بدهد اما حالا برخی‌ها به دنبال این هستند تا کار را به کادر فنی و بازیکنان بکشند و آنها را دچار مشکل کنند.
وی در پایان یادآور شد: من هم به نوبه خودم از زحمات رویانیان مخصوصاً در بازگرداندن مربی بزرگی مثل علی دایی به پرسپولیس سپاسگزارم و خیلی خوشحالم که هواداران فهیم ما زحمات مدیرعامل را نادیده نگرفتند اما این را هم نباید فراموش کرد که خود رویانیان با وزارت ورزش توافق کرد که این اتفاق‌ها بیافتد، حتی خودش اعلام کرد که من می‌خواهم در هیئت مدیره باشم که من هم در این خصوص با عباسی صحبت کردم و او نیز نظر موافق خود را اعلام کرد. حتی من در این خصوص از وزیر خواهش کردم که ایشان هم نظر مساعدی داشت اما روی هم رفته این اتفاقی است که افتاده و همه باید کمک کنیم که این موضوع به تیم لطمه‌ای وارد نکند.

دیدگاه‌ها