کد خبر : 1014906 | 14 تیر 1392 ساعت 13:39 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ابطحی به صحبت‌های رضا عقابی

کارشناس فوتسال در واکنش به صحبت‌های عقابی گفت: دنیا دو روز است، آقایان صبر داشته باشید اگر بالا رفتید مغرور نشوید و اگر پایین هم آمدید صبوری به خرج دهید.

واکنش ابطحی به صحبت‌های رضا عقابی
سیدمهدی ابطحی در خصوص عقد قرارداد با شهرداری ساوه عنوان کرد: ما مذاکراتی انجام دادیم و به توافقاتی هم رسیده‌ایم، اما هنوز قراردادی امضا نکردم. به هر حال پیش از نهایی شدن باید تعهداتی مابین باشگاه و من صورت گیرد.
به نقل از فارس، وی درباره جدایی‌اش از حفاری اهواز خاطرنشان کرد: واقعاً می‌گویم این تیم بسیار متفاوت با سایر تیم‌هاست. هم هواداران و هم مسئولان این باشگاه متفاوت هستند. تیم بسیار خوبی دارد، اما من به خاطر مشکلات مادرم مجبور بودم در تهران و یا اطراف تهران حضور داشته باشم. خوش به حال کسی که بخواهد سرمربی این تیم شود.
این سرمربی درباره اینکه آیا به مسئولان شهرداری ساوه برنامه و یا لیست بازیکنی داده است، یادآور شد: برنامه خود را به باشگاه داده‌ام و لیست بازیکنان مورد نیاز هم در اختیار باشگاه قرارد داده‌ام. این تیم تمرینات خود را از روز چهارشنبه آغاز کرده و اگر شنبه مسئله خاصی پیش نیاید و قراردادم را ببندم یکشنبه در تمرینات حاضر می‌شوم.
ابطحی در واکنش به صحبت‌های رضا عقابی که مطالبی علیه او عنوان کرده بود، تاکید کرد: در شخصیت خود نمی‌بینم که بخواهم جواب چنین افرادی را بدهم. او در واقع نظر خودش را داده است. افراد زیادی در ساوه زحمت کشیده‌اند. در حقیقت پیش از این تیم ساوه شن بود که نام ساوه را در بین فوتسالی‌ها مطرح کرد. او نباید فراموش کند که اولین سال مربیگری خود را از کجا شروع کرد. زمانی که من در ساوه شن به عنوان مدیر فنی بودم به رحماندوست مسئول وقت این باشگاه پیشنهاد دادم. چون عقابی بازیکن مطرحی بوده و از اهالی ورزش است به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند.
وی افزود: عقابی باید از رحماندوست متشکر باشد. در سالی که با او کار می‌کردم هم زبانش تند بود و هر چه از دهنش درمی‌آمد می‌گفت. نگاه نمی‌کرد طرف مقابل چه کسی است. درست یا غلط هر حرفی را می‌زد. بارها به او گفتم یک مربی بزرگ نباید هر حرفی را بزند. به شخصیت آدم‌های دیگر نگاه کند و اگر هم قرار است جواب کسی را بدهد در همان حد باشد نه اینکه مطالبی را از خودش دربیاورد.
این کارشناس فوتسال تصریح کرد: حرف‌های رضا عقابی تناقض دارد. او در جایی از مصاحبه می‌گوید خودم کنار کشیدم تا مسئولان یک سرمربی دیگر بیاورند، اما حالا اینگونه صحبت می‌کند. به نظرم یک سرمربی به قدری قوی کار کند که او را عوض نکنند. علت اینکه او عصبانی است نمی‌دانم. من در مدت زمانی که در فوتسال هستم در 13 شهر آنهم در لیگ برتر مربیگری کردم اما هیچ جا چنین برخوردی مربیان با من نداشتند.
ابطحی یادآور شد: فقط عنوان می‌کنم دنیا دو روز است آقایان صبر داشته باشید اگر بالا رفتید مغرور نشوید و اگر پایین هم آمدید صبوری به خرج دهید. با صحبت‌های چنین آدم‌هایی من نه بالا می‌روم نه پایین می‌آیم. اگر عقابی برای ساوه دو زار زحمت کشیده من زمانی که به عنوان مدیر فنی دو سال در کنار تیم بودم تمام تلاشم را کردم و حتی یک ریال هم نگرفتم. این صحبت‌ها را نمی‌خواستم بگویم اما زمانی که می‌بینم افرادی اینگونه صحبت می‌کنند. من هم مجبور می‌شوم که چنین حرف‌هایی بزنم. خیلی بد است که یک آدم ورزشی بخواهد چنین مسائلی را مطرح کند.

دیدگاه‌ها