کد خبر : 1015746 | 22 تیر 1392 ساعت 13:26 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقوی:

امیدوارم فدراسیون به وصول طلب ما کمک کند

بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از سه سال هنوز از صبای قم طلب دارم و امیدوارم فدراسیون فوتبال با اقدامش به وصول طلب ما کمک کند.

امیدوارم فدراسیون به وصول طلب ما کمک کند
اجمد تقوی در مورد طلبی که از باشگاه صبای قم دارد، گفت: سه سالی است که از این تیم جدا شده‌ام اما همچنان درگیر طلبم هستم، با صحبتی که با اسماعیل حسن‌زاده داشتم او به ما قول داده تا باشگاه‌هایی که طلب دارند تا وقتی که تسویه نکرده باشند نتوانند قراردادی را ثبت کنند.
به گزارش فارس،وی افزود: با توجه به تورم پولی که برای سه سال قبل بوده دیگر چندان ارزش ندارد اما بازیکنان باید به حق خودش برسد و قرارداد حق او است. انتظار داریم با پیگیری مسئولین فدراسیون این مسئله هر چه زودتر حل شود.
بازیکن سابق صبای قم خاطر نشان کرد: یک ماه پیش خدمت حسن‌زاده رفتم و او اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد البته نمی‌دانم صبای قم قراردادهایش را ثبت کرده یا نه اما امیدوارم ما به حقمان برسیم. یک سال است که حکم دریافت طلبمان را نیز گرفتیم اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. زمانی که در صبا بازی می‌کردیم مسئولان فعلی این تیم سمت داشتند و با آنها رفاقت داریم، از این ناراحت هستیم که در این دو ساله یک بار با ما تماس نگرفتند که در این ارتباط صحبت کنیم. نه تنها من بلکه ابوالفضل حاجی‌زاده و داود حقی نیز طلبکار هستند و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل حل شود.
تقوی در مورد شرایط خودش گفت: سال قبل در پاس همدان حضور داشتم و با این تیم به پلی اف رفتیم. امسال نیز با این تیم قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم.

دیدگاه‌ها