کد خبر : 1015935 | 24 تیر 1392 ساعت 12:44 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودباریان: به خاطر هواداران داماش نماندم

دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: بعد از بازی با نفت در تهران تصمیم به جدایی از داماش را گرفتم.

رودباریان: به خاطر هواداران داماش نماندم
حسن رودباریان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را انجام می دهیم و منتظر شروع فصل هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم. هواداران پرشوری داریم و در این فصل هدفی جز خوشحال کردن آنها نداریم. من حدودا 10 روز است با مسی ها هستم اما شناخت بسیار خوبی از این تیم پیدا کرده ام.
به گزارش اوج ، وی درباره دلایل جدایی اش از داماش تاکید کرد: دلیل جدایی من از داماش تنها مشکلات مالی نبود. متاسفانه در بازی با نفت تهران که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، برخی هواداران داماش فحاشی های متعددی به من انجام دادند. در آن مقطع با توجه به شرایط حساس تیم و اینکه در کورس سقوط بودیم نمی خواستم حرفی بزنم تا جو تیم به هم بریزد اما بعد از همان مسابقه تصمیم گرفتم در پایان فصل جدا شوم البته آنها همه هواداران داماش نیستند و تیم داماش هواداران فهیمی نیز دارد.
دروازه بان سابق داماش همچنین گفت: متاسفانه برخی هواداران داماش بسیار بی فرهنگ هستند و دلیل اصلی جدایی ام هم همین هواداران داماش بودند. آنها وجهه سایر هواداران که در سرما و گرما حامی تیمشان هستند را نیز خراب می کنند.
او درباره دیدار با راه آهن در هفته نخست لیگ خاطرنشان کرد: این راه آهن با آن تیمی که من در آن بازی می کردم تفاوت زیادی دارد. ابراهیم زاده تیم بسیار خوبی درست کرده و بی تردید بازی سختی داریم. باید گام اول را در لیگ محکم برداریم و بتوانیم 3 امتیاز اول را دشت کنیم.
رودباریان درباره آینده مس کرمان افزود: ما امسال برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش می کنیم. همه تیم ها قابل احترام هستند اما باید بتوانیم به آن چیزی که لیاقت داریم برسیم.
وی در پایان درباره اظهارات فرزاد حسن خانی که عنوان کرده بازیکنان خوبی به عضویت مس درنیامده اند، گفت: او نظرش را گفته و من دلخوری ندارم. نظر هرکسی قابل احترام است.

دیدگاه‌ها