کد خبر : 1016554 | 30 تیر 1392 ساعت 15:50 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کهندل: از استعفای تقوی خبر ندارم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان از خبر استعفای تقوی ابراز بی اطلاعی کرد.

کهندل: از استعفای تقوی خبر ندارم
ناصر کهندل در مورد اینکه آیا با توجه به درگیری‌ در تمرین روز گذشته مس، امروز تمرینات این تیم پیگیری می‌شود گفت: تمرین امروز مانند روزهای قبل سر وقت و جای خودش برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم ، وی در مورد اینکه آیا امروز طاهری به تمرین می‌آید یا خیر گفت: خیر، او خودش اعلام کرد که می‌خواهد از کرمان برود و در تمرین حضور نخواهد داشت.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در مورد اتفاقات روز گذشته تمرین مس عنوان کرد: دیروز تماشاگران در تمرین اعتراض می‌کردند و من هم وقتی خودم را به تمرین رساندم سعی کردم آنها را آرام کنم. تلاش خودم را انجام دادم اما یک نفره نمی‌توانستم مقابل 100 نفر آدم کار خاصی انجام دهم.
وی در پاسخ به این سوال که اعتراض هواداران مس به چه دلیل است گفت: دعوا بر سر این است که آنها می‌خواهند مهدی محمدی به تیم برگردد.
هواداران مس کرمان در حالی خواستار بازگشت محمدی به تیم هستند که چندی پیش خودشان در تمرین خواستار رفتن او بودند. کهندل در مورد تناقض موجود اینگونه توضیح می‌دهد: آنها ابتدا خودشان خواسته بودند محمدی برود ولی حالا پشیمان شده‌اند و چون معتقدند او مربی خوبی است و برای مس زحمت کشیده می‌خواهند برگردد.
سرپرست تیم فوتبال مس در مورد نحوه رفتار هواداران با تقوی گفت: آنها با تقوی مشکل ندارند و قبلا هم در تمرین او را مورد تشویق قرار می‌دادند. او چند ماه است در کرمان حضور دارد و مشکلی نیست.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دیگر چنین اتفاقاتی در تیم مس نیفتد و این تیم بتواند مهیای حضور در لیگ شود.
کهندل در مورد دیدار نخست این تیم که به میزبانی راه‌آهن برگزار می‌شود گفت: چند روز پیش یک بازی تدارکاتی با راه‌آهن انجام دادیم و می‌توانم بگویم چیزی از راه‌آهن کم نداریم. در زمانی این بازی تدارکاتی را انجام دادیم که در اوج بدنسازی بودیم ولی امیدوارم با زحماتی که کشیده شده بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها