کد خبر : 1016620 | 31 تیر 1392 ساعت 10:27 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلچر غایب بزرگ منچستر در لیگ برتر

با ادامه درمان درن فلچر، این هافبک اسکاتلندی بازی‌های ابتدای فصل منچستریونایتد را در لیگ برتر از دست داد.



فلچر غایب بزرگ منچستر در لیگ برتر
دارن فلچر در طول فصل گذشته با بیماری روده دست و پنجه نرم کرد و خیلی از بازی‌های منچستریونایتد را از دست داد. هر چند این هافبک اسکاتلندی مدت‌هاست به تمرینات تیمش برگشته اما به دلیل ادامه درمان خود نمی‌تواند شیاطین سرخ را در بازی‌های ابتدایی‌اش در لیگ برتر همراهی کند.
دارن فلچر در گفت‌وگو با سایت بی‌بی‌سی درباره بازگشتش به فوتبال پس از ماه‌ها غیبت عنوان کرد: خوشبختانه به زودی به فوتبال برمی‌گردم. فقط چند بازی ابتدای فصل را از دست خواهم داد. پنج سال است که از بیماری روده رنج می‌برم اما در سه سال گذشته با مداوا و درمان آن را کنترل کردم تا این که فهمیدم نیاز به عمل جراحی دارم. خوشبختانه عمل من به خوبی پیش رفت و توانستم سلامت خود را به دست آورم.
فلچر درباره حضور در تمرین‌های منچستریونایتد گفت: فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و هنوز نتوانسته‌ام به تمرین گروهی بپردازم. ابتدای فصل آینده را از دست خواهم داد اما امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی منچستریونایتد برسم.
دارن فلچر تاکنون بیش از 300 بازی برای منچستریونایتد انجام داده و موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک عنوان در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

دیدگاه‌ها