کد خبر : 1016734 | 01 مرداد 1392 ساعت 11:21 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کهندل: تقوی استعفا نداده است

ایرج کهندل می گوید مجتبی تقوی استعفا نداده و امروز در تمرین‌های مس حاضر می‌شود.

کهندل: تقوی استعفا نداده است
سرپرست تیم فوتبال مس درباره این موضوع که گفته می‌شود تقوی از هدایت این تیم استعفا داده، اظهار کرد: تقوی به هیچ عنوان استعفا نداده است. او یک مربی خوب و حرفه‌ای است و مسائلی که اتفاق افتاد هم در حدی نیست که بخواهد روی مربی اثر بگذارد. مربیان وقتی وارد گود ورزشی می‌شوند برای زحمت کشیدن و نتیجه‌ گرفتن می‌آیند و به این راحتی میدان را واگذار نمی‌کنند.
به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: مردم کرمان همیشه به مهمان نوازی مشهور بوده‌اند. در سالی که مس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، تماشاگران مس به عنوان بهترین هواداران انتخاب شدند. در چند روز گذشته اتفاقات جزئی رخ داد. ان‌شاءالله با حمایت هواداران از تقوی این مسائل حل می‌شود.
کهندل گفت: من 40 سال در این ورزش هستم و خدا می‌داند که در تاریخ فوتبال استان کرمان چنین اتفاقی نیفتاده بود. ممکن است بعضی از افراد شیطنت کرده باشند.
سرپرست تیم فوتبال مس درباره مورد ضرب و شتم قرار گرفتن بیژن طاهری در تمرین این تیم، گفت: خدا می‌داند که من کتک خوردن ایشان را ندیدم و آن طرف بودم. با این وجود باز هم اگر اتفاق بدی افتاده من از طاهری عذرخواهی می‌کنم. او قبلا هم یکی، دو سال در کرمان کار کرد و می‌داند که کرمان مردم خونگرمی دارد. باور کنید هواداران مس از قشر کارمند و کارگر هستند که عاشقانه تیمشان را دوست دارند و منافعی هم ندارند.
کهندل در پایان گفت: در چند روز گذشته تقوی در یک تمرین حضور نداشته و ان‌شاءالله امروز تمرین‌های ما با قدرت پیگیری می‌شود. تا پیش از این هم تمرین‌های منظمی داشتیم و به امید خدا با آمدن تقوی و محمدی این مسائل هم تمام می‌شود و آرامش به تیم بر می‌گردد. همه بازیکنان هم آماده هستند و فردا (چهارشنبه) برای دیدار با راه‌آهن به تهران می رویم.

دیدگاه‌ها