کد خبر : 1016866 | 02 مرداد 1392 ساعت 20:07 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلجویی عباسی از قهرمانان جامانده وزنه‌برداری

در حالی که چند قهرمان ایران در المپیک به دلایل مختلف از تیم‌های وزنه‌برداری و کشتی کنار کشیده‌اند، محمد عباسی چند تن از این قهرمانان را به دفترش دعوت کرد؛ دعوتی که به نظر می‌رسد نوعی دلجویی از این قهرمانان بوده است.

دلجویی عباسی از قهرمانان جامانده وزنه‌برداری
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست که با حضور بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی و محمد باقری معتمد در دفتر وزیر برگزارشد ، محمد عباسی از قهرمانان ورزشی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: امیدوارم با تلاش و جدیت شما جوانان برومند، این جایگاه در رشته‌های مختلف حفظ وارتقاء یابد.
وی افزود: ما براین باوریم که ایران اسلامی با تکیه برغیرت، پتانسیل و توانمندی جوانانش می‌تواند روزهای طلایی و درخشانی را در حوزه ورزش قهرمانی پیش‌رو داشته باشد.
عباسی، توکل، ممارست، جدیت و پشتکار را عامل مهم موفقیت قهرمانان دانست و گفت: برای فتح سکوهای موفقیت باید تمام تلاش خود را بکار ببندید.
وی خطاب به قهرمانان وزنه برداری و تکواندو گفت: شما با نتایجی که در میادین بین المللی و در عرصه ورزش کسب می کنید علاوه بر اینکه نام ایران و ایرانی را در میادین بزرگ ورزش بلند آوازه می‌کنید، زمینه افتخار و همبستگی ملی را نیز ایجاد می‌کنید.
وزیر ورزش وجوانان بار دیگر ضمن قدردانی از مدال آوران المپیکی رشته های وزنه برداری و تکواندو گفت: بی تردید مشکلات شما ، دغدغه مسوولان این وزارتخانه است و همه تلاش می کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم .
سایت وزارت ورزش، هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت زندگی شخصی، ورزشی و حرفه‌ای مدال آوران المپیکی همزمان با سالروز آغاز بازی‌های المپیک2012 لندن اعلام کرده است.
دراین نشست سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

دیدگاه‌ها