کد خبر : 1016956 | 03 مرداد 1392 ساعت 18:49 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهبازی: خلیل زاده بازیکن مس کرمان است

مدیر عامل باشگاه مس کرمان اطهار داشت:پیش آقای کفاشیان بودم ایشان دستور داده است که کارت بازی شجاع صادر نشود اما الان بهروان با بنده تماس گرفته و می گوید آقای حسن زاده گفته صادر بشود.به راستی آقای حسن زاده دنبال چیست؟

شهبازی: خلیل زاده بازیکن مس کرمان است
مدیر عامل مس کرمان روزهای سخت کاری را پشت سر می گذراند و این روزها خواب ندارد.شهبازی که پس از استعفای تقوی حالا وارد یک ماجرای جدید شده و باید خیلی سریع مربی خود را انتخاب کند بیش از هرچیز پیگیر مسئله شجاع خلیل زاده است.
مصاحبه جالب شهبازی را با سایت گل بخوانید.
مثل اینکه خیلی جدی پیگیر مسئله شجاع هستید؟
بله من الان پیش آقای کفاشیان بودم ایشان دستور داده است که کارت بازی شجاع صادر نشود اما الان بهروان با بنده تماس گرفته و می گوید آقای حسن زاده گفته صادر بشود من نمی دانم آقای حسن زاده دنبال چه چیزی است که می خواهد بر خلاف قانون و دستور رییس فدراسیون فوتبال عمل کند.
یعنی شما می گویید خلیل زاده بازیکن شماست؟
من می گویم قانون هم می گوید رای هم می گوید آقای عزیز محمدی و بهروان و کاظمی هم اعتقاد دارند رای مال ماست و این رای غیر منصفانه است.آقای حسن زاده باید در این بحث نظر سازمان لیگ را هم بگیرد و من نمی دانم هدف کمیته انظباطی از این برخورد ها چیست.
من مدارکی دارم که ثابت می کند شجاع خلیل زاده بازیکن مس کرمان است.
چرا تا اینقدر روی مسئله شجاع پیگیر هستید؟
شجاع برای ما شده یک بحث سیاسی و امنیتی ممن باید به خاطر مردم او را حفظ کنم و اگر لازم باشد به دادگاه شکایت می کنم.
آقای خلیل زاده در جلسه کمیته انظباطی علنی به من گفت من 1میلیارد می دهم بگذارید بروم.
1میلیار فقط برای رضایت نامه..؟
بله آقای احمدی و ده میانی وعبداللهی هم شاهد هستند خواهش می کنم از آنها بپرسید.من این توان را دارم که هر باشگاهی 1/200 میلیار بدهد به فلان بازیکن باشگاه مس 2میلیار بدهد اما نمی خواهیم فوتبال را خراب کنیم واگرنه باشگاه مس گرسنه این پولها نیست.
تیم فعلی شما در یار گیری ضعیف عمل کرده است یا نه؟
خب بینید تیم که نزدیک به 10 بازیکن خودش را از دست داده است برای بستن تیم جدید کار سختی در پیش دارد اما خب الان هم تیم بد نیست.آقای گلل واقعی لیگ مصطفی شجاعی را داریم.تیغ نورد کاپیتان مس را داریمبازیکن بزرگی مثل حسین خانی را داریم در دروازه شهداد نژاد را داری اما این مسئله شجاع شده خار چشم ما....
هواداران مس کمک تقوی را زدند قبول دارید کارعجیب و زشتی بود؟
به خدا مردم کرمان اینطوری نیستند مطمئن باشید مسئولین امنیتی و انتظامی کرمان خیلی سخت دنبال این موضوع هستند و تا چند روز آینده عاملین این اتفاق را پیدا و مجازات می کنند.
تیم مس و مردم کرمان از نظر حیثتی به خاطر این موضوع زیر سوال رفتند و برای تیم هم از نظر فنی هم تاثیرمنفی دارد.
عده زیادی که همیشه سر تمرین تیم حضور دارند اصلاً ان افرادی که این کار را کردند را تا به حال ندیده اند و این نشان می دهد که برنامه ریزی و خط داده شده بود.مسئولین قطعاً عاملین این اتفاق تلخ را پیدا می کنند.
من خودم گفته ام هر کسی پضت این قضیه است حتی خود شهبازی پیگیر موضوع بشوند.
تقوی چه شد یک روز می ماند و یک روز می رود؟
ما آخرین جلسه ای که با آقای تقوی داشتیم قرار بر این شد برود در جلسه کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و بعد هم در کنار تیم باشد تا ما هم مشکلات تیم را حل کنیم اما بر خلاف گفته هایش عمل کرد که من انتظار نداشتم.

دیدگاه‌ها