کد خبر : 1017025 | 04 مرداد 1392 ساعت 10:53 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتا مدافع سابق رئال مادرید را می‌خواهد

روزنامه مارکا از علاقه سرمربی جدید بارسلونا به جذب دو مدافع آرژانتینی خبر داد.

تاتا مدافع سابق رئال مادرید را می‌خواهد
باشگاه بارسلونا پس از کناره گیریی تیتو ویلانووا به خاطری بیماری جراردو مارتینو آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی اعلام کرد که مارتینو در نشستی که با آنتونیو زوبی زارتا داشت به ضعف خط دفاعی آبی-اناریها اعتراف کرد و از سران تیم جدیدش خواست تا با دو مدافع آرژانتینی قرارداد امضا کنند اما نکته جالب در این است که سرمربی جدید بارسلونا دو مدافعی را در نظر دارد که اسم آنها به فکر کسی خطور نکرده است.
در گزارش مارکا آمده است: هر دو مدافعی که تاتا پیشنهاد جذب آنها را داده است آرژانتینی هستند. نفر نخست آنها والتر ساموئل 33 است که در حال حاضر در اینتر بازی می کند. او پیش از این در فصل 2005-2004 با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت اما تجربه ای موفق با این تیم نداشت و خیلی زود سانتیاگو برنابئو را به مقصد ایتالیا ترک کرد.
ساموئل در اولد بویز آرژانتین، تیم سابق تاتا چهره شد و با اینتر موفقیت های زیادی به دست آورده است. اما مدافع دومی که تاتا به سران آبی-اناریها پیشنهاد داده است سانتیاگو ویرگینی مدافع 24 سال اولد بویز است که از کشف های خود تاتا به شمار می آید.
این بازیکن جوان بازیهای درخشانی را برای اولد بویز به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ آرژانتین و نیمه نهایی جام لیبرتادورس داشت. او در بازی هوایی تبحر خاصی دارد و یک متر و 91 سانتیمتر قد دارد.
بارسلونا در فصل گذشته رقابت های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که در خط دفاعی مشکل دارد. تیاگو سیلوا، دیگو لوئیس و مارکینوس از گزینه های احتمالی پیوستن به آبی –اناریها بودند اما تاکنون سران بارسلونا نتوانسته اند هیچ کدام از این مدافعان را جذب کنند همین مسئله باعث شده است تا سرمربی جدید این تیم به فکر بازیکنان آرژانتینی بیافتد.

دیدگاه‌ها