کد خبر : 1017066 | 04 مرداد 1392 ساعت 18:17 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینو:می‌خواهم ایده‌هایم را در بارسا اجرا کنم

جراردو مارتینو، سرمربی جدید بارسا، تاکید کرد که قصد دارد فلسفه فوتبالی و ایده های خودش را در این تیم به اجرا بگذارد.

مارتینو:می‌خواهم ایده‌هایم را در بارسا اجرا کنم
با استعفای تیتو ویلانووا به دلیل بیماری، مارتینو به عنوان سرمربی جدید آبی و اناری ها معرفی شد و اکنون قصد دارد با بارسا فوتبالی هجومی و جذاب را به نمایش بگذارد.
به گزارش گل، او در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در نوکمپ گفت:" می خواهم سبکی را به اجرا بگذارم که بازیکنان با آن راحت باشند و همچنین سبکی باشد که نظرات شخصی من هم در آن اعمال شود تا بتوانیم تیمی کامل تر داشته باشیم.
تیم من در زمان حضور در تیم ملی پاراگوئه با تیم نیوولزالدبویز هیچ شباهتی نداشت. من تلاش می کنم تا با کیفیت تیم هایی که در آن مربیگری می کنم، تطبیق پیدا کنم و این چیزی است که در بارسا هم به دنبال اجرای آن هستم.
بارسا بازیکنان فوق العاده ای دارد و اگر بتوانیم به ایده های فوق العاده ای که بارسا در چند سال اخیر داشت، برگردیم، تیمی مدعی خواهیم داشت.
می خواهم پرسینگ که یکی از ویژگی های این تیم بوده را برگردانم. می خواهم بارسا تیمی باشد که به راحتی حمله می کند و از جلوی زمین بازی می کند."
او همچنین از باشگاه بارسلونا به خاطر اینکه به او فرصت کار در فوتبال اروپا را دادند، تشکر کرد.
" من خیلی خوشحال هستم؛ از باشگاه به خاطر توجه و اعتمادشان بسیار ممنونم؛ باشگاهی که تاریخچه و سابقه بزرگی دارد.
حتی اگر بسیار جاه طلب باشید، تصور مربیگری در چنین باشگاهی بسیار دشوار است اما من اکنون اینجا هستم و از همه بسیار متشکرم."
مارتینو برای تیتو ویلانووا نیز آرزوی بهبودی کرد و گفت:" متاسفانه، می دانیم که من به خاطر یک شرایط ناخوشایند اینجا هستم. می خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیامی به تیتو بدهم. ما با هم صحبت کردیم و تیتو برای من آرزوی موفقت کرد.
من از او متشکرم. من او را از نزدیک نمی شناسم اما می دانیم او بسیار قوی است. برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

دیدگاه‌ها