کد خبر : 1017100 | 05 مرداد 1392 ساعت 10:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کائیدی:با این بی‌پولی دیگر روی سکو نمی‌رویم

دارنده یک نشان طلا و یک نشان برنز دوومیدانی رقابت‌های جهان از بی‌پولی حاکم در ورزش انتقاد کرد.

کائیدی:با این بی‌پولی دیگر روی سکو نمی‌رویم
محسن کائیدی اظهار کرد: از عملکردم نسبت به نتیجه‌ای که گرفته‌ام راضی‌ام. همه سعی‌ من کسب دو نشان طلا بود، مسابقات واقعا سنگین بود. ما از سوی مسئولان حمایت لازم را نداشتیم تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم. قبل از اعزام مشکلات زیاد بود و فدراسیون از نظر بودجه مشکل داشت. ما نه اردو داشتیم و نه به وضعیتمان رسیدگی شد که به شرایط خوبی برسیم. به همین دلیل سعی کردیم تا حد امکان آماده شویم.
به گزارش ایسنا،وی افزود: به دلیل کمبود اعتباری که در کشور وجود دارد دارد، فدراسیون جانبازان و معلولان هم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. به لطف رییس فدراسیون و با هر ترفندی که به بود مسابقات جهانی فرانسه اعزام شدیم که آن هم در شرایطی که بیشتر مسابقات به دلیل کمبود اعتبار لغو می‌شود. مسابقات جهانی دوومیدانی آنقدر مهم بود که ما را اعزام کردند. بعد از بازی‌های پارالمپیک لندن هم ما هیچ حمایتی نشدیم. اردویی تشکیل نشد. خودمان بودیم و خودمان در شهر محل سکونتمان تمرین کردیم و به همین دلیل نتوانستیم به اوج آمادگی برسیم. فدراسیون برنامه داشت، اما مشکلات مالی اجازه اجرای آن را نمی داد.
دارنده یک نشان طلا و یک نقره پارالمپیک بازی‌های لندن، اضافه کرد: رییس هیات و مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان از من حمایت کردند و امکانات تمرینی فراهم شد. در لرستان وضعیت اسپانسر خوب نیست و مشکلات مالی زیاد است. به عنوان یک ورزشکار این موضوع را درک می‌کنم، اما با پیشرفت رقیبان فکر می‌کنم با این وضعیت تمرینی از این پس حتی روی سکو هم نمی‌رویم!
قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه مسابقات جهانی فرانسه درباره این رقابت‌ها، اظهار کرد: بعد از بازی‌های پارالمپیک لندن یک ماه استراحت داشتیم، در آنجا یک طلا و یک نقره گرفتیم. بعد هم تمریناتم را به طور مداوم آغاز کردیم. در رشته پرتاب نیزه که تخصص دارم قهرمان شدم. اما در پرتاب وزنه بدنم آن طور که باید و شاید آماده نبود و انتظاراتم برآورده نشد.
وی افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود در پرتاب نیزه نفر دوم و سوم هم رکورد جهان را که در اختیار من بود جابجا کردند. سطح این دوره از مسابقات قابل مقایسه با قبل نبود. حریفان سرسخت شدند. در پرتاب وزنه هم رقابت‌ها آنقدر حساس بود که قهرمان پارالمپیک ششم شد و من که نایب قهرمان پارالمپیک هستم، در اینجا سوم شدم. نمایندگان انگلیس و روسیه پیشرفت بسیار زیادی داشتند. می‌توانم بگویم که بیشتر قهرمانان پارالمپیک لندن در فرانسه حرفی برای گفتن نداشتند. در واقع یک نسل جدید در پرتاب وزنه روی کار آمده است.
کائیدی با بیان این که در تمرینات رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک لندن را زده بودم و انتظار طلا در این ماده را داشتم به ایسنا، گفت: بعد از لندن تمرینات بسیار خوبی را در پرتاب وزنه داشتم به طوری که رکورد پارالمپیک را زدم. اما به دلیل آسیب دیدگی‌ از ناحیه همسترینگ و کمردرد مشکل تکنیکی در مسابقه پیش آمد و نتوانستم رکورد مورد نظرم را بزنم. سعی کردم که دست خالی بیرون نیایم و به نشان برنز بسنده کردم.

دیدگاه‌ها